SKEMA 2 (FA1B)

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
tomat

SKEMA 2 (FA1B)

Indlæg af tomat » 13.05.2010 18:09:26

Hej.

Jeg er så småt ved at forberede mig på at udfylde skemaer til familisammenføring, jeg fornemmer at jeg kan klare næsten alle spørgsmål i skemaerne.

Men i SKEMA 2 (FA1B) PUNKT 8. B BESKÆFTIGELSE OG UDDANELSE, da har jeg et problem med at svare på disse spørgsmål.

Spørgsmål: har du tidligere haft arbejde i Danmark-- mit svar ja--- hvis ja, bedes du oplyse følgende--arbejdssted--arbejdsopgaver-- periode (fra dato-til dato??)

mit problem er at jeg har været førtidspensionist i 19 år, og har haft mindst 4 jobs før jeg blev førtidspensionist, men huske datoer tilbage fra 1970, -- nej det kan jeg umuligt huske, end ikke årstallene kan jeg huske mere, da jeg ikke er helt ung mere.

Jeg ved ikke hvor relevant dette spørgsmål kan være, men spørgsmålet er der jo.

Hvad mener/tror du/i jeg skal svare på spørgsmålet, eller kan jeg mon finde nogle data nogle steder???

Jeg håber på lidt hjælp, mange mange tak.

Kroshka
Geografisk sted: Odense

Re: SKEMA 2 (FA1B)

Indlæg af Kroshka » 13.05.2010 18:17:42

jeg tror næppe det kan være relevant, når det er så længe siden, men hvis jeg var dig vil jeg for god ordens skyld ringe til US og spørge dem, og se om du ikke kan få deres svar på skrift.

Ellers ville jeg skrive:

Siden 1970 har jeg været førtidspensionist, og før det arbejdede jeg som AAA, BBB, CCC, og DDD uden af angive arbejdsgivere, og datoer..

tomat

Indlæg af tomat » 13.05.2010 21:19:07

HEJ

Mange tak for dit hurtige svar, også fra det lidt gamle indlæg, men rart at få tingene bekræftet,

omkring mit spørgsmål omkring arbejdsdatoer, har jeg måske udtrykt mine ord lidt forkerte, -- jeg har været førtidspensionist i 19 år, altså fra 1991, --- men det ændrer jo ikke noget ved dit svar, tror jeg ikke.

hilsen tomat. og held og lykke til alle herinde

Kroshka
Geografisk sted: Odense

Indlæg af Kroshka » 13.05.2010 21:40:03

nej - det var vist mig der læste lidt forkert - men det vil alligevel ikke ændre på mit bud på, hvordan du skal takle det... (jeg skrev heller ikke alle mine jobs på helt tilbage til jeg var flaskedreng ved købmanden...)

jeg tror der er mange andre ting, du med fordel kan gøre noget ud af - nemlig sådan noget med hvor ofte I har været sammen, hvor lang tid - hvordan I kommunikerer, hvor ofte - og sådan noget...

Pøj pøj med det..

Besvar