spørgsmål til skema
-
Hermes2005
spørgsmål til skema
jeg er vedat udfylde ansøgninge om familiesammenføring fr mig og kone. jeg er dog lidt i tvivl om et af punkterne
Det er i den del jeg skal udfylde og frste spørgsmål er:
i punkt 1 bliver der spurgt om vi er beslægtede med hinanden, men så synes jeg det er dt samme der bliver spurgt om i punkt 4. Er det rigtigt?
det andet spørgsmål er til punkt 3 hvor der spørges om jeg har familie i "hjemlande" og søskende. Menes der her om jeg har familie i min kones land? eller om jeg har familie i dk? da jeg synes det e underligt at der står hjemlandet og ikke danmark
Det er i den del jeg skal udfylde og frste spørgsmål er:
i punkt 1 bliver der spurgt om vi er beslægtede med hinanden, men så synes jeg det er dt samme der bliver spurgt om i punkt 4. Er det rigtigt?
det andet spørgsmål er til punkt 3 hvor der spørges om jeg har familie i "hjemlande" og søskende. Menes der her om jeg har familie i min kones land? eller om jeg har familie i dk? da jeg synes det e underligt at der står hjemlandet og ikke danmark
-
Hermes2005
Re: spørgsmål til skema
håber der er nogen der kan hjælpe med mine spørgsmål da jeg sidder i tiden og udfylder papirerne
jeg er ikke helt sikker på, at det er det samme vi læser. Hvis det er FA1 - kan du så ikke sige om det er FA1a - eller FA1b - eller hvilket sidenummer. Jeg sidder med den engelske og vil gerne svare på, hvordan jeg har svaret
Senest rettet af Kroshka 11.05.2010 22:42:04, rettet i alt 1 gang.
-
Hermes2005
det er FA1b (skema2) s. 13 og 14 i den danske udgave
jov - det er nøjagtigt det samme de spørger om, men første gang er det et spørgsmål til dem, der er gift - den anden gang der spørges er hvis IKKE I er gift eller registede partnere men søger som samlevere. Du skal kun udfylde den ene - ikke begge. Det er altså ret vigtigt at du læser ansøgningen grundigt - og igen - og får en til at læse det hele for dig og checke alle ting - selv små fejl kan betyde forsinkelse og måske endda afslag.
Hvis du er dansker, bor i Danmark er dit hjemland Danmark - så her skal du svare på om du har forældre og søskende i DK
Hvis du er dansker, bor i Danmark er dit hjemland Danmark - så her skal du svare på om du har forældre og søskende i DK
-
Hermes2005
tak for det
nu er jeg med på det. Jeg havde overset at starten af et punkt startede på forrige side og derfor forstod jeg ikke det samme spørgsmål kom igen.
Men jeg spørger netop nu for ikke at aflevere noget med fejl i. Så det skal nok blive gennemlæst mange gange inden det bliver afleveret
tak for hjælpen
nu er jeg med på det. Jeg havde overset at starten af et punkt startede på forrige side og derfor forstod jeg ikke det samme spørgsmål kom igen.
Men jeg spørger netop nu for ikke at aflevere noget med fejl i. Så det skal nok blive gennemlæst mange gange inden det bliver afleveret
tak for hjælpen