immigrationsverket
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: immigrationsverket
Det drejer sig jo også HØJST om et par måneder, når i søgte i Januar. Der er så gået ca. 4 af de højst 6 mdr. sagsbehandlingen må tage. I må bide tænderne sammen og holde ud.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Dine forældre må besøge jer i Sverige i stedet for, hvis I gerne vil ses. Hvis din mand bliver stoppet af politiet i Danmark uden at være i besiddelse af bevis på gyldigt ophold, risikerer han at komme med på stationen, blive tilbageholdt, få et bødeforlæg og/eller blive sat på det næste fly hjem til der, hvor han kommer fra og altså ikke til Sverige.
Faktisk er dansk politi begyndt at kontrollere øresundstogene og biltrafikken over broen mere intenst i de seneste par måneder netop for at fange illegale indvandrere og udlændinge, der bor lovligt i Sverige, men arbejder sort og illegalt i Danmark.
Faktisk er dansk politi begyndt at kontrollere øresundstogene og biltrafikken over broen mere intenst i de seneste par måneder netop for at fange illegale indvandrere og udlændinge, der bor lovligt i Sverige, men arbejder sort og illegalt i Danmark.
øv det var surt at høre, det betyder han skal blive i sverige, selvom det vil være så kedeligt, jo de sidste par gange jeg har kørt med øresundstoget har jeg godt nok set politiet på arbejde.. Men vi havde tænktosw at vi ville her imorgen tage til immigrationsverket for at få hans visum forlænget, men det kan jeg allerede høre ikke kan ske da han har brugt dsine 3 mndr
Lige en sidste ting, ham jeg har udlejet værelse hos, han siger til mig at min mand også er blevet registret i hans hjem, kan det passe eller vil han bare have ekstra husleje ? min mand har jo ikke fået opholdskort endnu!
Lige en sidste ting, ham jeg har udlejet værelse hos, han siger til mig at min mand også er blevet registret i hans hjem, kan det passe eller vil han bare have ekstra husleje ? min mand har jo ikke fået opholdskort endnu!
-
dotGusten
- Geografisk sted: Abidjan, Côte d'Ivoire
- Kontakt:
Det er vel nødvendigt at din mand er tilmeldt adressen for at kunne få opholdskortet - ikke?
Hvis din udlejer vil have flere penge for at i nu bor to på adressen, kan du finde et andet sted.
Hvis din udlejer vil have flere penge for at i nu bor to på adressen, kan du finde et andet sted.