Da vi har udvidet familien med et ekstra medlem skal vi inden længe finde en større bolig. I den forbindelse skal vi have solgt eller udlejet vores 3 vær lejlighed i Malmø.
Ejendommen er 4 år gammel så alt er nyt og lækkert! Beliggenheden er Annestad som ligger 3 min fra Øresundsbroen - derfor ideel til pendlere (10 min fra Malmø City og 20 min fra Kbh).
Den sælges for ca 850.000 dkr og da renterne i Sverige i øjeblikket er MEGET mere fordelagtige end i DK betyder det, at man kan sidde for ca. 6000 dkr om måneden. Det er yderst nemt at få boliglån i Sverige i forhold til DK. Jeg er selv ansat i finanssektoren vil meget gerne 'holde jer i hånden' med alt det praktiske skulle der være behov for det.
Det er bestemt også en mulighed at leje den - såfremt at lejerne er seriøse. Den månedlige leje er ca det samme - så hvorfor ikke købe i stedet for?
Du skal være mere end velkommen til at kontakte os på tlf el mail skulle du være interesseret:)
Venligst
Familien Ali Theodorsson
umanden@umanden.com
telefon 28 10 44 75
Fantastisk 3 vær lejlighed i Malmø sælges el. udlejes!
Re: Fantastisk 3 vær lejlighed i Malmø sælges el. udlejes!
6000kr er for meget til mig,,, kan du give et sidste bud 
-
kim & Angela
er den solgt/udlejet??
Hvad menes med, at man som lejer er seriøs?
jeg er intresseret i lejligheden og er meget seriøs. være sød at kontakte mig på email Safaa1977@hotmail.com. jeg vil leje den