Hej mig og min mand har søgt FS idag efter en mdr modtager jeg et brev fra us hvor der står at der mangler oplysninger ,der står at de mangler min vielsesattest på den originale sprog da de kun har modtaget den som der er oversat på engelsk.
Min mand er fra Pakistan, og vores vielse er foregået på engelsk dvs vielseattesten er kun på engelsk ? den er hverken oversat til andet end engelsk og engelsk.
Hvad gør jeg nu det er søndag kan først kontakte us imorgen men hvad kan det være ??? jeg har den originale engelsk attest er det best jeg tager den med til us da de kun har fået kopi af den ? hilsen maria
Mangler oplysninger
Re: Mangler oplysninger
ja, det er nok ikke meget at gøre på sådan en søndag.... Men mon ikke blot du stille og roligt skulle ringe til US indenfor deres alm. åbningstid, og forklare at det er en original vielsesattaest du har sendt en kopi af - og at der ikke findes andre udgaver, og så se, hvad de siger til det..
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: Mangler oplysninger
Hvis ikke de godtager en telefonisk forklaring, så spørg om de vil acceptere en ny kopi, som er attesteret. Mon ikke du kan finde et par gode naboer, som vil skrive under på at kopien svarer til originalen, eller finde et par bibliotekarer? Nogle steder er der kopicentre, som giver et stempel og en underskrift.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG