FS - ansøgning - ekstra dokumentation.
-
Mariakazmi
Re: FS - ansøgning - ekstra dokumentation.
hej ved nogen hvor lang tid det tager kommunen om at udfylde papir hvor de skriver at jeg ikke har modtaget sociale ydelser ? hvad hvis jeg møder personligt op og kender nogen adressen hvor jeg skal hen med det ? jeg bor i kbh hilsen maria
Hej
Jeg fik den efter 4 dage men måtte sende den tilbage da de ikke havde udfyldt den korrekt og den gang fik jeg den efter 3 dage. Jeg bor på frederiksberg og jeg sendte den med posten. Men jeg fik at vide at jeg kunne selv have henvendt mig i kommunen og de ville have ordnet det på 2 min. (Dovenskab længe leve)
Jeg fik den efter 4 dage men måtte sende den tilbage da de ikke havde udfyldt den korrekt og den gang fik jeg den efter 3 dage. Jeg bor på frederiksberg og jeg sendte den med posten. Men jeg fik at vide at jeg kunne selv have henvendt mig i kommunen og de ville have ordnet det på 2 min. (Dovenskab længe leve)
-
Mariakazmi
ok tak men så vil det være bedst hvis jeg henvendte mig i kommunen ? kender du adressen dertil jeg bor i kbh hilsen maria
Du skal ind på musvågevej 15, der skal du bare aflevere siderne i receptionen med reference til at det er for at få den erklæring (du behøver ikke at tage et nummer for dette).
Hvis de stejler, eller forsøger at sende dig hen til hejrevej, skal du bare spørge efter nina, som sidder på 3. sal - en af sikkerhedsvagterne kan sagtens eskortere dig derop for at snakke med hende; det er alligevel også hende, som laver arbejdet og i sidste ende følger sagen mhb. garanti-stillelse, etc.
Hvis de stejler, eller forsøger at sende dig hen til hejrevej, skal du bare spørge efter nina, som sidder på 3. sal - en af sikkerhedsvagterne kan sagtens eskortere dig derop for at snakke med hende; det er alligevel også hende, som laver arbejdet og i sidste ende følger sagen mhb. garanti-stillelse, etc.
-
Mariakazmi
hej tak for svar jeg var på musvågevej 15 igår og fik afleveret siderne jeg spurgte om de ku stemple den med det samme da jeg aldrig har modtager sociale ydelser men fik svaret nej vi vil sende den til dig.
og der kan forekomme 3 ugers ventetid kan såååå lang ventetid virkelig passe ? hvornår fik du din hilsen maria
og der kan forekomme 3 ugers ventetid kan såååå lang ventetid virkelig passe ? hvornår fik du din hilsen maria
Jeg fik min retur efter 8-10 dage. Det lyder helt vildt med 3 uger.
Keff.
Keff.