nedsættelse af bankgaranti
nedsættelse af bankgaranti
er der nogle der ved, hvor meget af danskuddannelsen man skal have bestået for at få nedsat bankgarantien, og hvem man skal henvende sig til for at få det sat i værk?
Tak for hjælpen
Tak for hjælpen
Re: nedsættelse af bankgaranti
Den afsluttende test skal være bestået ELLER du skal have modtaget bevis for "aktiv deltagelse". Du skal selv kontakte kommunen mhp. at få garantien nedsat...Mwaka1 skrev:er der nogle der ved, hvor meget af danskuddannelsen man skal have bestået for at få nedsat bankgarantien, og hvem man skal henvende sig til for at få det sat i værk?
Tak for hjælpen
Hej alle
Normalt skal man have bestået hele uddannelsen. Min mand bestod danskuddannelsen sidste år og allerede et par uger efter havde kommunen sørget for at halvere bankgarantien. Jeg opdagede det tilfældigvis da jeg åbnede min netbank! Jeg havde troet det normalt var noget vi skulle til at anmode om, men jeg bor åbenbart i en flink kommune
Normalt skal man have bestået hele uddannelsen. Min mand bestod danskuddannelsen sidste år og allerede et par uger efter havde kommunen sørget for at halvere bankgarantien. Jeg opdagede det tilfældigvis da jeg åbnede min netbank! Jeg havde troet det normalt var noget vi skulle til at anmode om, men jeg bor åbenbart i en flink kommune
Et års aften kursus på VUC er nok. AVU Dansk 1, det giver også ret til permanent ophold, selvom vi måtte påpege dette for US da de åbenbart ikke kendte egne regler.Mwaka1 skrev:er der nogle der ved, hvor meget af danskuddannelsen man skal have bestået for at få nedsat bankgarantien, og hvem man skal henvende sig til for at få det sat i værk?
Tak for hjælpen
Hvor kan man læse mere om sprogundervisning som kan få nedbragt garantien hurtigt?
Tak
Tak
http://www.kl.dk/Dokumenter/Artikler/ME ... stillelse/
Alternativ søg vha. google.
Du kan også kigge i andre indlæg her på siden.
Alternativ søg vha. google.
Du kan også kigge i andre indlæg her på siden.