Sverige???
Re: Sverige???
det jeg mener med det er, kan jeg svare at det er mig der tager ansvar for hans ophold økonomisk set, og giver det nogen betydning hvis jeg gøre det?
Der er en lille stjerne ud for en lang række af spørgsmål på spørgeskemaet, hvor det fremgår, at man ikke behøver at besvare dem, hvis man er i familie til en EU-/EØS-borger.
Tusind tak for hjæpen,
Nu er jeg flyttet til Sverige og har meldt mig en arbejdsformidling derover.
Jeg er på vej til at sende min mand invitationsbrevet og personbeviset med formålet(inbjuden)...så langt så godt....
Spørgsmål er bare, hvornår skal jeg fremvise de nødvendige dokumentationer til migrationsverket, er det inden jeg sender papirene til min mand eller får jeg et brev fra migrationsverket efter min mand har søgt visum efter visum (eu) til sverige?
Nu er jeg flyttet til Sverige og har meldt mig en arbejdsformidling derover.
Jeg er på vej til at sende min mand invitationsbrevet og personbeviset med formålet(inbjuden)...så langt så godt....
Spørgsmål er bare, hvornår skal jeg fremvise de nødvendige dokumentationer til migrationsverket, er det inden jeg sender papirene til min mand eller får jeg et brev fra migrationsverket efter min mand har søgt visum efter visum (eu) til sverige?