Til alle jer som har fået opholdskort til 3 lands ægtefæller efter at i har været i Sverige
Hvad har beh tiden været hos US?
I Sverige tog det en uge for min mand at få opholdskort, men så godt spiller klaveret jo nok ikke hos US i DK
Vi er inviteret til et bryllup i min mands familie i Nigeria i februar og vi indgiver ansøgning i dec.
Jag opholder mig som arbejdstager i Sverige (fuldtid)og vil have arbejdet 16 uger ved tilbagekomst
beh tider i US for EU opholdskort?
Re: beh tider i US for EU opholdskort?
I danmark var behandlingstiden for os under 2 måneder (indsendte ansøgning 4 august (efter nogle dage som var gået til at få krævede dokumentet fra andre danske myndigheder) og fik opholdsbevillingsbrev d. 24 september - selve opholdskortet kom dog først engang i oktober).
I Sverige tog det os tilgengæld over 7 måneder for (samme) EU opholdstilladelse!!!! Dette på trods af at jeg flere gange klagede/ringede osv. Så, det er ikke altid at Sverige er hurtigere end Danmark,
Held og lykke, Solveig
I Sverige tog det os tilgengæld over 7 måneder for (samme) EU opholdstilladelse!!!! Dette på trods af at jeg flere gange klagede/ringede osv. Så, det er ikke altid at Sverige er hurtigere end Danmark,
Held og lykke, Solveig
Re: beh tider i US for EU opholdskort?
Jeg har nul tiltro til US, da min mand er nigerianer. Vi regner med at blive holdt hen lige så længe de overhovedet kan trække den, da der er 9 års aldersforskel på os, men vi vil da bare blive positivt overrasket over en fair behandling. På en uge som Sverige ja det klare de jo nok ikke i US