Saa kom den traelse weekend! Min mand er taget tilbage til Tyrkiet efter at have vaeret paa besoegi 70 dage. Pyh...hvor er lejligheden tom nu!
Min mand skal faerdiggoere hans studie, og desuden var han her paa turistvisum med garanti, saa han skulle jo tilbage igen.
Nu venter naeste skidt i vores fremtid sammen. Vi vil soege FS. Vi har udfyldt hans del af papirerne, men mine er ikke saa nemme
Der er saa mange underlige spoergsmaal saasom ferieophold paa over og under en maaned....jeg kan da umuligt huske alle datoer paa ferierejser, der er jo mindst 30-40 stykker af slagsen....hmm...
Lad mig spoerge jer:
Hvornaar vil us kraeve garanti denne gang? Er det realistisk at indsende ansoegningen, inden vi faar den anden garanti fra turistvisum frigivet? Jeg taenker, at vi kan lige saa godt sende ansoegningen afsted nu, og hvis de saa foerst beder om garantien om et par maaneder, saa vil den gamle jo naa at blive frigivet. Mit spoergsmaal er vel egentlig, ved I om de beder om garantien med det samme, eller det foerst er i slutningen af forloebet?
Jeg kan se i andre traade, at andre sender alle mulige bilag med, saasom prints af msn og telefonregninger. Det er jo egentlig ikke noget de beder om, saa er det burde vel ikke vaere noedvendigt? Jeg mener, de har jo lige haft billeder set billeder af os i forbindelse med ansoegning om turistvisum, saa der er jo ikke meget ved at sende dem med igen. (Vi er dog blevet gift, mens han har vaeret i Dk, saa dem kan vi selvfoolgelig godt sende med).
Der kommer sikkert mange andre spoergsmaal, men det var alt for nu.
Paa forhaand tak for dit input
Falken