Flybillet

Her kan du skrive om/søge information om visum-reglerne, hvordan I søger om visum, dokumenter, gode råd m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
gulabese
Geografisk sted: Danmark/Tyrkiet

Flybillet

Indlæg af gulabese » 15.09.2009 18:44:57

Hej

Måske et lidt dumt spørgsmål, men er det ok hvis min mand fremviser 2 onewaybilletter på ambassaden?..sidst havde han en tur/retur billet, men denne her gang rejser han ud og hjem med 2 forskellige flyselskaber og siger ambassaden noget til at jeg også står på den ene billet. Jeg rejser nemlig ned til min mand den 18/10 og så skal vi flyve hjem sammen den 1/11.?

keff

Re: Flybillet

Indlæg af keff » 15.09.2009 19:47:36

gulabese skrev:Hej

Måske et lidt dumt spørgsmål, men er det ok hvis min mand fremviser 2 onewaybilletter på ambassaden?..sidst havde han en tur/retur billet, men denne her gang rejser han ud og hjem med 2 forskellige flyselskaber og siger ambassaden noget til at jeg også står på den ene billet. Jeg rejser nemlig ned til min mand den 18/10 og så skal vi flyve hjem sammen den 1/11.?

Jeg tror det er forskelligt fra ambassade til ambassade. Vi har set at en ambassader ikke godkender et godkendt forsikringsselskab og vi har set ambassader som fortæller usandheder vi har set ambassader der sylter sager osv osv.

Gi ambassaden et kald,så har du svaret.

jerry
Geografisk sted: Tyrkiet/Sverige

Re: Flybillet

Indlæg af jerry » 20.09.2009 15:11:11

Hejsa.

De gange vi har sögt visum til min mand fra Ankara har vi kun köbt oneway billetter, og de fleste gange var det med 2 forskellige selskaber og jeg har også stået på nogle af billetterne, så det spiller ingen rolle.

Ansögers navn skal bare figurere på billetten og med datoer der stemmer overens med hvad man har skrevet i ansögning og invitation.

Besvar