tyrkisk tv
tyrkisk tv
Når min mand kommer herop på besøg vil jeg gerne have han kan se tyrkisk tv, men hvad pokker skal jeg købe ? Er det parabol og i så fald hvilken type ? eller er det satelit halløj eller hvordan ?
Re: tyrkisk tv
Får du tv-signal gennem en antenneforening, har de nogen gange 1-2 kanaler med tyrkisk tv.
Ellers er det en parabol du skal anskaffe - hvilken type, størrelse osv. kan de bedre informere dig om i tv forretningen.
Ellers er det en parabol du skal anskaffe - hvilken type, størrelse osv. kan de bedre informere dig om i tv forretningen.
- working my way up from nothing to poverty
- don't click here >>http://webshop.incomm.dk<<
- don't click here >>http://webshop.incomm.dk<<
Vi har købt en You see box, hvor man kan tilvælge forskellige tyrkiske og kurdiske kanaler. vi gir 1200,- hver 3 måned for 6 kanaler. Det er meget nemt, du går bare ind på :you see.dk
Min mand ser bare tyrkisk tv på internettet. Her kan han stort se alle kanaler. Og det er ganske gratis. Dog kræver det en af de bedre forbindelser for at det ikke hakker mens man ser det =)
ok det kan også lade sig gøre ? ja for må jo nok indrømme at jeg ikke har råd til at købe og betale dyrt for kanaler, når han kommer 
Det kan sagtens lade sig gøre. Skriv evt hvis i ikke kan få det til at virke =)
Hejsa.
Vi bor i Sverige, men har lige väret hjemme på ferie i TR og der köbte vi en lille boks med massevis af tyrkiske og kurdiske kanaler, tog den med hjem og köbte parabolen hjemme i sverige.
Selve den lille boks kostede ca 600 kr og parabolen 600. Begge dele var engangsbelöb.
För dette så vi også tyrkisk tv via computeren, havde da et kabel som vi trak fra computeren til tv'et så vi så kanalerne på tv via computeren
.
Vi bor i Sverige, men har lige väret hjemme på ferie i TR og der köbte vi en lille boks med massevis af tyrkiske og kurdiske kanaler, tog den med hjem og köbte parabolen hjemme i sverige.
Selve den lille boks kostede ca 600 kr og parabolen 600. Begge dele var engangsbelöb.
För dette så vi også tyrkisk tv via computeren, havde da et kabel som vi trak fra computeren til tv'et så vi så kanalerne på tv via computeren
Nu er jeg godt nok tyrkisk gift, men min kone savner ikke så meget tyrkisk tv, som det er min opfattelse af de tyrkiske mænd gør det
Og det er vist mest sportskanalerne der trækker.
Man kan via YouSee's "store" tyrkiske kanalpakke få det der hedder Lig TV og det er vist det de fleste gerne vil have. Den store tyrkiske YouSee tvpakke kræver vist at man har Mellempakken til YouSee og derudover koster det 229,00 kr. om måneden (plus hvad man betaler for Mellempakken). Udvalgte boligforeninger har lokale aftaler med YouSee, så det er værd at kontakte en formand for fællesantenne-lauget (eller hvad det nu hedder), for at finde ud af hvordan det hænger sammen i jeres bolig.
YouSee Ekstrapakker
Og det er vist mest sportskanalerne der trækker.
Man kan via YouSee's "store" tyrkiske kanalpakke få det der hedder Lig TV og det er vist det de fleste gerne vil have. Den store tyrkiske YouSee tvpakke kræver vist at man har Mellempakken til YouSee og derudover koster det 229,00 kr. om måneden (plus hvad man betaler for Mellempakken). Udvalgte boligforeninger har lokale aftaler med YouSee, så det er værd at kontakte en formand for fællesantenne-lauget (eller hvad det nu hedder), for at finde ud af hvordan det hænger sammen i jeres bolig.
YouSee Ekstrapakker
Tak for alle jeres svar nu skulle det da være muligt og få set lidt tyrkisk 
-
fundiver199
Ja og for at fremme din mands integration i Danmark, så kan du jo også købe en stor pose tyrkisk peber til ham. Han vil garanteret blive helt vildt overrasket over, at den slags er tyrkisk