Jeg har læst en del på siden og har lagt en plan for min fremtid, men har nok brug for en til korrigere den, hvis det er nødvendigt.
planen er den at:
1. min forlovede (som også er min fætter, derfor Sverigeløsningen) har søgt visum d. 11 august på den norske ambassade. han har søgt om two entries, da han i første omgang kun kan være her i 1 mdr pga job. det er ikke sikkrt han han har mulighed for at udnytte anden rejse pga. job men vi villehellere være på den sikre side og have muligheden hvis den er der
2. når kan kommer (har skrevet i invitation fra den 13. okt og en mdr frem men det kan jo godt tage længere tid, da han er førstegangsøger og papirarbejdet går langsomt for sig her i dk.) gifter vi os på rådhuset, for at komme igang med papirarbejdet.
vi planlægger at holde bryllup sommer 2010 og derfor vil jeg gerne have ham med hjem med det samme.
3. jeg er allerede på udkig efter lejligheder i malmø og håber på at kunne flytte december.
4. jeg får person nr. og registrerer ægteskabet
5. på det tidspunkt er han nok smuttet til Libanon igen pga. arbejde. når han kommer hjem, søger han om opholdkort til sverige. det tager max 6 mdr og vupti til juli efter vi er blevet gift kommer han med hjem til sverige.
er der noget jeg ikke har undersøgt eller glemt?
bonus sp.: er der særlige regler i sverige fordi vi fætter/kusine?