Er det noget sted man kan se et eksempel på det spørgeskema, der åbenbart bliver fremsendt til moderen til ens børn fra tidligere forhold (altså særbørn) i forbindelse med, at man søger om fs? Jeg synes det kunne være interessant at se, hvad hun skal svare på - udover om man har samvær med børnene og hvor ofte.
I mit tilfælde er der tale om, at vi har fælles forældremyndighed - samvær 5 dage her og 9 dage der - og at vi har i øvrigt ikke været gift.
eksempel på spørgeskema
-
Kim P. Nyberg
- Geografisk sted: Herning
- Kontakt:
Re: eksempel på spørgeskema
Ja, det kan du godt se. Du skal blot henvende dig på udlændingekontoret hos dit lokale politi. De har alle relevante ansøgningsskemaer.
Frivillig rådgiver i Ægteskab Uden Grænser
tak for svar kim - det vil jeg prøve.
måske kunne det være en idé, hvis nogle kunne tage stafetten og oploade den slags standard spørgeskemaer her på siden - ligesom spørgeskema fra us, standard invitationsbrev (som det er i ukraine) m.v.
måske kunne det være en idé, hvis nogle kunne tage stafetten og oploade den slags standard spørgeskemaer her på siden - ligesom spørgeskema fra us, standard invitationsbrev (som det er i ukraine) m.v.
Kim jeg har ikke været istand til at få sådan et spørgeskema. Det lokale udlændingekontor i Odense vidste ikke, hvordan det så ud - og henviste mig til US. US oplyste mig, at det eneste de sådan set spurgte om, og ville forsøge at få bekræftet er om man har det samvær med sine børn som man hævder, at man har. Så det er altså åbenbart ikke et langt 7 siders spørgeskema.. men kun et enkelt spørgsmål.
Kan det bekræftes af andre herinde?
Kan det bekræftes af andre herinde?