Hairdresser.

Her kan du skrive om/søge information om livet i Danmark, herunder Danskundervisning, Rettigheder i DK, Økonomi & Skat (Børnepenge, pension m.v.), Sygdom & dødsfald, Skilsmisse m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
keff

Hairdresser.

Indlæg af keff » 28.07.2009 17:24:41

Hejsa.

Min kone er fra Afrika og hun kommer snart. Vi håber på en 3 mnd`s sagsbehandling så jeg er så småt begyndt at tænke på arbejde til hende.

Hun er afrikansk Hairdresser og hun kan pedicure og manicure som hun har arbejdet med de seneste 10 år.

Vi bor i København og jeg kan se at der er flere afrikanske hairdresser herinde.
Vi vil nok prøve at blive selvstændige på et tidspunkt men i starten vil vi lige høre om der er noget hun kan rive i inden da.
Jeg har set hvordan hun sætter kunstige party-negle på og det ser super godt ud,desuden holder de i næsten 3 uger.

Har nogen af jer erfaringer eller hørt om lignende jobmuligheder?

Takker.

Keff.

jerry
Geografisk sted: Tyrkiet/Sverige

Re: Hairdresser.

Indlæg af jerry » 29.07.2009 18:08:31

Hejsa.
Ved at der ligger rigtig mange afrikanske saloner inde paa Vesterbro, b.la er der en nede ved Gasværksvej, lige over for Vesterbro torv.
Hun kan da gaa ned og höre der, det er da ikk helt utænkeligt at de kunne bruge personale der.

keff

Re: Hairdresser.

Indlæg af keff » 30.07.2009 17:01:09

jerry skrev:Hejsa.
Ved at der ligger rigtig mange afrikanske saloner inde paa Vesterbro, b.la er der en nede ved Gasværksvej, lige over for Vesterbro torv.
Hun kan da gaa ned og höre der, det er da ikk helt utænkeligt at de kunne bruge personale der.
Ja tak Jerry,det vil vi gøre.

Jeg tænkte bare på flere muligheder mht at arbejde selvstændigt. Jeg vil selvfølgelig sætte opslag op alle steder men hvis nogen havde gode råd til hvilken retning man skal bevæge sig hen ad for at få kunder i dette fag.

Takker.

Keff.

Besvar