visa blanket J
Re: visa blanket J
Bare iorden Binh.Binh skrev:tak Keff
Du skal jo have alt i skønneste orden for din kæreste.
Keff.
ja , og så må man bare håbe at det lykkes.
Husk at der er en ekstra ansøgningsblanket som hedder J1 som også skal udfyldes.Binh skrev:ja , og så må man bare håbe at det lykkes.
http://www.nyidanmark.dk/NR/rdonlyres/4 ... 912005.doc
Jeg kan ikke huske om jeg har sagt det.
Keff.
den er jeg med på
og ja du har sagt det før.
er det 2 eksemplare af hver ansøgninger som skal indgive til ambassade ?
Nej ambassaden skal kun have 1 af hver,men jeg plejer at beholde en kopi selv,så kan jeg huske hvordan den er udfyldt.Binh skrev:den er jeg med på
Keff.
okay.
ja det vil da være en god ide og gem en eksamplar til sig selv, så man ved hvad man har skrevet.
ja det vil da være en god ide og gem en eksamplar til sig selv, så man ved hvad man har skrevet.
vi skulle aflevere to kopier til ambassaden i kampala og selv beholde originalen
Linda
Linda
Det skal Binh kun hvis hans kæreste søger igennem ambassaden i Ho Chi Minh City.baekkel skrev:vi skulle aflevere to kopier til ambassaden i kampala og selv beholde originalen
Linda
"Fill in one application form and supplementary Information form in
English in capital letters (2 forms of each when applying in Ho Chi Minh City)"
Keff.
tak til jer begge.
på blanket J 1 , den sidste side, de sidste 2 rukbrik , hvor man skal svare ja el nej. hva ska jeg svare der ?
på blanket J 1 , den sidste side, de sidste 2 rukbrik , hvor man skal svare ja el nej. hva ska jeg svare der ?
.Binh skrev:tak til jer begge.
S15 The information stated in this box does not apply in cases where Denmark is processing the visa application on behalf of other Schengen countries. Furthermore the information does not apply to family members of EU/EEA citizens (spouse, child or dependent ascendant), unless they are a family member of a Danish citizen:
I consent to my host/sponsor in Denmark receiving information about the outcome of the case on request, including a copy of the decision, and about the progress of the case. My consent means that my host/sponsor may receive confidential information about my private affairs.
0 Yes 0 No
Dette handler om din kæreste giver tilladelse til at sponsoren (dig) kan få info om hvordan sagens forløb og om ambassaden å udlevere følsomme oplysninger til dig om din kæreste. Der skal være X i JA ..
*S16 The information stated in this box does not apply in cases where Denmark is processing the visa application on behalf of other Schengen countries. Furthermore the information does not apply to family members of EU/EEA citizens (spouse, child or dependent ascendant), unless they are a family member of a Danish citizen:
In a case regarding payment of the security provided by my host/sponsor, I consent that the Danish Immigration Service and the Ministry of Refugee, Immigration and Integration Affairs may, on request, pass on to the host/sponsor or a person representing the host/sponsor any information relating to such case. I also consent to such information being passed on to the Ministry of Refugee, Immigration and Integration Affairs in the event of any appeal against a decision made by the Danish Immigration Service regarding payment of the security. My consent means that my host/sponsor or his or her representative may gain access to confidential information about my private affairs. Moreover, my consent involves that in connection with considering an appeal, the Ministry of Refugee, Immigration and Integration Affairs may pass on to my host/sponsor or a representative of my host/sponsor any information relating to a case about payment of security.
At the same time, I consent to the Danish Immigration Service submitting the documents in a case concerning the payment of security to the Ministry of Refugee, Immigration and Integration Affairs in connection with any appeal against such a decision.
The Danish Mission may reject the application if you do not give such a consent.
0 Yes 0 No
Det her handler om det samme også om at oplysninger kan blive videregivet til sponsoren,der er bare tilføjet at sponsoren skal lave bankgaranti og derfor skal US og ambassaden have hendes accept på at de må videregive disse oplysninger.
Det er selvfølgelig vigtigt at i laver X i JA,da et nej kan give afslag i ansøgningen.
Keff
tak igen.
havde jeg også læst mig til at der skulle være ja i dem begge, men ikke 100 % men, tak igen for det hurtig svar. nu tror jeg at det hele sku være der
havde jeg også læst mig til at der skulle være ja i dem begge, men ikke 100 % men, tak igen for det hurtig svar. nu tror jeg at det hele sku være der
hej forum
jeg har også 2 punkt , so mer lidt tvivl.
punkt 26 og 28
skal der svares nej, når det er første gangs visum, eller lad det stå blank ?
Mazda
punkt 26 og 28
Mazda
mazda09 skrev:hej forum
punkt 26 og 28
Mazda
26. Other visas (issued during the past three years) and their period of validity
Skal bare stå tom hvis ansøger ikke har været i et schengenland indenfor de sidste 3 år.
Det er ikke et spørgsmål. Der er ingen JA/NEJ check-box.
*28. Previous stays in this or other Schengen states
Dette er heller ikke et spørgsmål så man skal bare lade den stå tom.
Keff.
tak Keff for det hurtig svar
på J1 skema i S13 og S14, er det bare nogle informationer.
skal man skrive noget der ?
Mazda
på J1 skema i S13 og S14, er det bare nogle informationer.
skal man skrive noget der ?
Mazda