søger bolig i sverige
søger bolig i sverige
Hejsa.
Er en af dem som bliver nød til og flytte væk fra Danmark et stykke tid ville høre om der er nogen herinde som har benyttet sig af og flytte til Sverige? Som har lyst til og dele deres erfaring med mig? Kunne godt tænke mig og vide hvilken boligselskab som er billigst, og om det er let og få bolig.
Søger en 3 værelses lejlighed vi skal bo min søn, mand og jeg i den er det nok og have en 3 værelses når man vil søge om og komme tilbage til Danmark igen?
er der nogen som kender nogen som står og vil fremleje deres lejlighed ud i sverige?
Hilsen Karina
Er en af dem som bliver nød til og flytte væk fra Danmark et stykke tid ville høre om der er nogen herinde som har benyttet sig af og flytte til Sverige? Som har lyst til og dele deres erfaring med mig? Kunne godt tænke mig og vide hvilken boligselskab som er billigst, og om det er let og få bolig.
Søger en 3 værelses lejlighed vi skal bo min søn, mand og jeg i den er det nok og have en 3 værelses når man vil søge om og komme tilbage til Danmark igen?
er der nogen som kender nogen som står og vil fremleje deres lejlighed ud i sverige?
Hilsen Karina
-
fundiver199
Re: søger bolig i sverige
Det betyder ikke noget, hvor stor en bolig I har haft i Sverige, hvis I senere vil søge opholdskort efter EU-reglerne i Danmark. Hvad angår det med at finde en bolig, så prøv at kig i det forum, som hedder boligannoncer.
Og ellers kan du kigge efter en fremleje på det svenske modstykke til Den Blå Avis, nemlig:
www.blocket.se
Og ellers kan du kigge efter en fremleje på det svenske modstykke til Den Blå Avis, nemlig:
www.blocket.se
Hejsa
tak for dit hurtige svar
okay det er da altid nået for så kunne vi jo bare bo i en 2 værelses i stedet og spare de penge
tak for hjælpen jeg vil gå ind og kigge begge steder
hilsen Karina
tak for dit hurtige svar
okay det er da altid nået for så kunne vi jo bare bo i en 2 værelses i stedet og spare de penge
tak for hjælpen jeg vil gå ind og kigge begge steder
hilsen Karina
Nu skriver I ikke, hvor i Sverige, I har tænkt jer at bo, men søger man uden om de store byer, er det ikke så svært at skaffe en bolig.
Hejsa
jamen vi søger i malmø, for ville gerne arbejde i københavn og ligger det ikke tæt på københavn i forhold til de andre byer?
jamen vi søger i malmø, for ville gerne arbejde i københavn og ligger det ikke tæt på københavn i forhold til de andre byer?
Hvis du vil kunne pendle til København, kan I jo også kikke efter boliger i Malmøs omkreds. Der er fx jernbaneforbindelse også til Burlöv (Arlöv), Åkarp, Hjärup og Lund, som alle ligger inden for en time til København.