Problemet er at han ikke har noget email adresse. Så jeg bliver nød til at sende alle dokumenterne som post. Det vil selvfølgelig være nemmest at sende det pr. mail.
Der er ikke andre dokumenter end kopi af pas og skatteopgørelse der skal sendes. Hvad med mine lønsedler for sidste tre måneder?
Garanti
Behøves ikke, men har du tid, lyst og lejlighed kan du da sende dem med - men er ikke noget krav fra dem.Joy skrev:Problemet er at han ikke har noget email adresse. Så jeg bliver nød til at sende alle dokumenterne som post. Det vil selvfølgelig være nemmest at sende det pr. mail.
Der er ikke andre dokumenter end kopi af pas og skatteopgørelse der skal sendes. Hvad med mine lønsedler for sidste tre måneder?
Ovenstående regler/krav kan du finde her:Affidavit of Support from your Danish reference,OR
Original Letter of Invitation from reference stating purpose of visit and duration of stay
Latest income tax return document from reference and a copy of reference’s passport.
http://www.norway.ph/info/dkinfo/famvisit/famvist.htm
Selv om det ikke er et krav, at man viser de seneste 3+ mdr. lønsedler, kan det måske være en ide at sende dem med i tilfældet, at ens skatteopgørelse fra sidste år viser en utrolig lav indkomst (eksempelvis hvis man kun har levet af SU + lån) eller samlet kun har tjent mindre end 2xstarthjælp.
Starthjælp sats 2009 er 5079,- kr/måned per person
http://www.bm.dk/sw33112.asp
-
fundiver199
Det er en udmærket idé også at vedlægge en kopi af dine seneste lødsedler.Joy skrev:Problemet er at han ikke har noget email adresse. Så jeg bliver nød til at sende alle dokumenterne som post. Det vil selvfølgelig være nemmest at sende det pr. mail.
Hvis din mand ikke har nogen email-adresse, så kan han bare gå på internetcafe og lave sig en.
Man kan f.eks. få en helt gratis email adresse på www.yahoo.com eller på www.msn.com (Hotmail). Og herefter kan man så læse sin email og evt. printe vedhæftede filer ud fra en hvilken som helst computer, man får adgang til, hvor som helst i Verden. Altså f.eks. fra den samme eller en anden internetcafe. Næsten alle internetcafeer råder over en printer, som man kan benytte mod en beskeden betaling pr. side.