Leder desperat efter et værelse til min - per 1. maj

Her diskuterer vi alle de praktiske aspekter ved at bo i Sverige eller Tyskland herunder boligsøgning samt forhold omkring skat, børnepenge, dagpenge, pension mm. Du kan også indrykke en boligannonce, hvis du søger, udlejer eller sælger en bolig i et af de to lande.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Sofie B

Leder desperat efter et værelse til min - per 1. maj

Indlæg af Sofie B » 20.04.2009 22:04:40

Hej allesammen!

Da min kæreste skal forlade DK d. 6 maj senest, leder vi nu efter et værelse han kan fremleje i Malmø.
Han har opholds og arbejdstilladelse i Sverige (indtil Oktober), så det vil derfor ikke være noget problem for ham at bo i Sverige.
Vi er endnu midt i at finde ud af hvordan vi skal gøre dette... at kunne skabe en fremtid samen.
Han har været her på turistvisum i knap 3 måneder nu og tiden er fløjet afsted.
Derfor har vi brug for et værelse til hamså vi kan trække vejret og gøre alt helt rigtigt!

Da jeg stadig har en lejlighed at betale for i DK, har vi(jeg) ikke råd til at betale en formue - men tager i mod alle tilbud med kyshånd!!

Jeg håber at der findes en eller flere der godt kan se sig selv som udlejer til verdens sødeste mand :) Han er amerikaner (fra Maryland) og en utrolig sød, rar, varm mand på 30, som rydder op efter sig selv og laver fantastisk mad :)

Ring endelig på 22267862 eller skriv på brochner79@gmail.com

Som sagt skal han være ude af DK d. 6/5 senest - så det haster. jeg krydser fingre for at nogen derude har in idé.

Hvis ikke et værelse, så måske en idé om hvor på nettet jeg kan finde et?

På forhånd tak til jer alle,
Sofie og Kyle

jerry
Geografisk sted: Tyrkiet/Sverige

hejsa

Indlæg af jerry » 25.04.2009 08:15:19

Hejsa.
Pröv at sög inde paa www.blocket.se, der findes mange muligheder og især værelser. Hvis det ikk maa koste det voldsomme, ville det maaske være en idé at söge lidt udenfor Malmö. Men ved selvfölgelig ikk hvor meget İ kan betale.
Ellers ved jeg at der netop her under "boligannoncer" er blevet henvist til mange links til svenske siter, saa pröv at de dem igennem saa vil der med sikkerhed dukke flere muligheder op :wink:

Besvar