Jeg hedder Dusitha og læser jura på Syddansk Universitet i Odense. Jeg er lige gået i gang med mit speciale om "ægtefællesammenføring mellem fætter og kusine".
I den forbindelse vil jeg gerne i kontakt med par, der først har fået afslag af Udlændingmyndighederne og dernæst fået omgjort myndighedernes afslag på fætter-kusine ægteskaber af domstolene.
Jeg lover at være fortrolige med jeres oplysninger.
Mvh. Dusitha
stud. jur.
"Hjælp mig vedr. fætter og kusine ægteskaber"
-
Thedaneviking
- Geografisk sted: Herning
- Kontakt:
Husk endeligt at skrive hvad du finder af!
Hej
Husk endeligt at skrive hvad du finder og hvad du oplever, når du skriver din opgave.
God fornøjelse
Husk endeligt at skrive hvad du finder og hvad du oplever, når du skriver din opgave.
God fornøjelse
Married with a russian woman and a newborn baby. OT just come. We are very happy.
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Hej, har ikke selv været i situationen, men har hjulpet et par, som ikke var fætter/kusine, men hvis fædre var fætre, og som fik afslag af den grund, altså man fandt at der måtte være tale om tvangsægteskab. Efter at vi bl.a. havde påpeget mangler i sagsbehandlingen (bl.a. manglende interview af den ægtefælle, som kom fra udlandet og manglende hensyn til parternes alder (ca. 30)), fik de familiesammenføring
. Jeg kan naturligvis ikke oplyse mere end dette pga tavshedspligt.
Du søger vel også kontakt på andre måder end her?
Det forekommer lidt snævert kun at ville skrive om fætter/kusine. For at være sikker på at få nok materiale ville jeg overveje at henvende mig til alle, som har fået afslag på fs og så udvælge dem der har fået afslag pga. slægtskab, det kan ellers sikkert godt knibe med at få nok svar til at lave en fornuftig afhandling. Held og lykke
(selv jurist)
Du søger vel også kontakt på andre måder end her?
Det forekommer lidt snævert kun at ville skrive om fætter/kusine. For at være sikker på at få nok materiale ville jeg overveje at henvende mig til alle, som har fået afslag på fs og så udvælge dem der har fået afslag pga. slægtskab, det kan ellers sikkert godt knibe med at få nok svar til at lave en fornuftig afhandling. Held og lykke
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG