telefonlister
telefonlister
så jeg er ved at samle alle de ting sammen som jeg vil give migrationsverket omkring vores forhold. og så tænkte jeg at jeg ville medsende mine telefonlister fordi jeg har for det meste kun brugt en service men disse lister går jo utrolig langt tilbage (noget med en 14 side skulle jeg printe det ud) og så var det jeg tænkte jeg om det var en god ide at gøre det alligevel? og det er jo kun mig der har sådan en voldsom om gang telefon lister da jeg altid har ringet fordi det var så ustyligt meget billige gor mig at ringe og at min forlovede derudover bruger telefon kort,
En rejse på tusind mil begynder med et enkelt skridt
hejsa
Ja lad endelig være med at vedlægge noget medmindre de spörger.
Jeg vedlagde bare, lejekontrakt, 3 sidste lönsedler, pendlerkort, ansættelseskontrakt, kopi af pas og vielsesattest og det var rigeligt. Men har hört om andre der er blevet bedt om mere dokumentation i form af diverse regninger o.s.v.
Jeg vedlagde bare, lejekontrakt, 3 sidste lönsedler, pendlerkort, ansættelseskontrakt, kopi af pas og vielsesattest og det var rigeligt. Men har hört om andre der er blevet bedt om mere dokumentation i form af diverse regninger o.s.v.
ahh okay... altså vi jo ikke gift og søger efter national reglerne
Jeg havde forstået det sådan at det var sikkert at jeg også ville blive kaldt til samtale. Så at først kom skemaet og så ville jeg blive kaldt til samtale, men det kan måske godt være at jeg bare kun skal besvare skemaet?
Jeg havde forstået det sådan at det var sikkert at jeg også ville blive kaldt til samtale. Så at først kom skemaet og så ville jeg blive kaldt til samtale, men det kan måske godt være at jeg bare kun skal besvare skemaet?
En rejse på tusind mil begynder med et enkelt skridt
"Uppehållstillstånd på grund av anknytning till någon i Sverige
Ansökan som lämnats in vid svensk ambassad eller konsulat
Det tar normalt inte mer än 6 månader från det att ansökan lämnas in på ambassaden eller konsulatet tills Migrationsverket fattar beslut.
Det kan ta längre tid om
ansökan behöver kompletteras
det krävs DNA-analys för att fastställa ett släktskap."
Citat fra migrationsverket.se.
Ansökan som lämnats in vid svensk ambassad eller konsulat
Det tar normalt inte mer än 6 månader från det att ansökan lämnas in på ambassaden eller konsulatet tills Migrationsverket fattar beslut.
Det kan ta längre tid om
ansökan behöver kompletteras
det krävs DNA-analys för att fastställa ett släktskap."
Citat fra migrationsverket.se.