Blanketten invitation
Blanketten invitation
ægtet visur
Senest rettet af Lenepigen 31.12.2020 17:30:20, rettet i alt 1 gang.
Hej
Her skulle den være http://www.nyidanmark.dk/NR/rdonlyres/2 ... onForm.pdf
Men invitationen skriver du ...
Det er jo visa ansøgningen jeg fandt men invitationen skriver du selv i hånden. det gjorde min veninde da hun sku invitere en.
hej
Jel lavede en invitation selv, og den blev godkendt uden problem. Jeg anførte alle oplysninger, hendes navn og addresse, pasnummer, fødselsdato, alle oplysninger om mig også, cpr nummer, navn og addresse, og så skrev jeg en lille tekst, der fortalte at jeg inviterede hende til at besøge mig, hvornår og hvorfor.
Jeg underskrev invitationen, og scannede den til hende, og som sagt så gik det glat igennem.
Mvh. Alf
Jel lavede en invitation selv, og den blev godkendt uden problem. Jeg anførte alle oplysninger, hendes navn og addresse, pasnummer, fødselsdato, alle oplysninger om mig også, cpr nummer, navn og addresse, og så skrev jeg en lille tekst, der fortalte at jeg inviterede hende til at besøge mig, hvornår og hvorfor.
Jeg underskrev invitationen, og scannede den til hende, og som sagt så gik det glat igennem.
Mvh. Alf
jeg har aldrig hørt om noget skema til invitationen. Sørg for at du skriver din invitation så uførligt som muligt. Alle informationer om, hvorfor din kæreste skal besøge dig, at du vil vise dit land frem, at det er vigtigt at han møder din familie og venner bla bla bla. Det skal også fremgå tydeligt hvornår besøget vil finde sted, hvor længe og hvad relationen er imellem jer. Husk at skriv i er kærester.
Jeg har selv skrevet en del af disse invitationer, send mig evt. en pm med din email adresse så kan jeg sende en til dig, jeg må have en af dem liggende på computeren et sted.
Jeg har selv skrevet en del af disse invitationer, send mig evt. en pm med din email adresse så kan jeg sende en til dig, jeg må have en af dem liggende på computeren et sted.
Hej Mawake og Alf
Tak for jeres svar, det kan jeg bestemt bruge.
Troede der var en blanket man skulle bruge, men nu er jeg blevet så meget klogere takket være jer og Liliana.
Mawaka1 min mail adresse er ind.bakke@hotmail.com, og tak for din hjælp
Tak for jeres svar, det kan jeg bestemt bruge.
Troede der var en blanket man skulle bruge, men nu er jeg blevet så meget klogere takket være jer og Liliana.
Mawaka1 min mail adresse er ind.bakke@hotmail.com, og tak for din hjælp
-
surfingsam
invitation
da jeg fik visum til min thailandske kærste fandt jeg skemaet på ambasadens hjemmeside.
http://www.ambbangkok.um.dk/NR/rdonlyre ... reform.doc
http://www.ambbangkok.um.dk/NR/rdonlyre ... reform.doc
Hej
Det er det jeg gjorde, jeg lavede invitationen på computer, printede den og underskrev den, derefter lavede jeg et scan af den, og sendte den til kæresten. Da der var gået et pænt stykke tid, da kom der et brev fra US, et spørgeskema, hvori de spurgte om mange af de samme ting som i invitationen, samt en anmodning om at jeg stillede en bankgaranti.
Ved ikke om det vil være bedre at sende den orginale, tror det enligt ikke.
Mvh. Alf
Det er det jeg gjorde, jeg lavede invitationen på computer, printede den og underskrev den, derefter lavede jeg et scan af den, og sendte den til kæresten. Da der var gået et pænt stykke tid, da kom der et brev fra US, et spørgeskema, hvori de spurgte om mange af de samme ting som i invitationen, samt en anmodning om at jeg stillede en bankgaranti.
Ved ikke om det vil være bedre at sende den orginale, tror det enligt ikke.
Mvh. Alf