Hejsa
Jeg skal i gang med at forlænge min kones opholdstilladelse og ind under "Dokumentation for boligforhold" skal jeg sende dokumenter men vi bor i et hus. Hvad plejer man så sende til Udlændingestyrelsen?
Dokumentation for sikkerhedsstillelse vil de også have - skal jeg få sendt dokumentation fra banken eller kan jeg nøjes med at tage screenshots af bankkontoen?
Forlængelse af OT
Re: Forlængelse af OT
hej,
vi sendte ikke noget på min ejerlejlighed
sikkerhedstillelse
hverken dokumentation fra bank eller screenshot
MEN den sikkerhedsstillelse der er godkendt af kommunen
(og skal den forlænges
) (den skal jo gælde i forlængelses perioden også) (( vi forlængte til 10år incl. fra startdato)
og ellers er det ret nemt, man laver den på nettet, med 1punkt opret sags-id, og betal, og der kommer rubrik(er) til vedh. fil)
siden hen til politi (hvis det udenfor Kbh.) og få optaget biometri
husk at pas er gyldigt
hvis pas og sikkerhedsstillelse ikke gælder i de 4år (eller mere) hvad i får....så får i kun forlængelse tilsvarende pas/sikkerhed
man kan søger 3 måneder før...og forvent op til 7 måneder behandlingstid
NB : jeg aner IKKE noget om der corona luk (pause) m.h.t biometri
PS : tag evt. et schreenshot af betaling, og vedhæft
(selvom at betaling og ID mathcer, mener jeg de vad om det - så behøver de ikke selv checke )
vi sendte ikke noget på min ejerlejlighed
sikkerhedstillelse
MEN den sikkerhedsstillelse der er godkendt af kommunen
(og skal den forlænges
og ellers er det ret nemt, man laver den på nettet, med 1punkt opret sags-id, og betal, og der kommer rubrik(er) til vedh. fil)
siden hen til politi (hvis det udenfor Kbh.) og få optaget biometri
husk at pas er gyldigt
hvis pas og sikkerhedsstillelse ikke gælder i de 4år (eller mere) hvad i får....så får i kun forlængelse tilsvarende pas/sikkerhed
man kan søger 3 måneder før...og forvent op til 7 måneder behandlingstid
NB : jeg aner IKKE noget om der corona luk (pause) m.h.t biometri
PS : tag evt. et schreenshot af betaling, og vedhæft
(selvom at betaling og ID mathcer, mener jeg de vad om det - så behøver de ikke selv checke )
Re: Forlængelse af OT
Mange tak for svar
Men inden man går i gang med at udfylde den står der at man skal have dokumenterne klar. (Sikkerhedsstillelse, bolig osv.)
Jeg vil bare ikke have afslag pga manglende dokumentationer
Men inden man går i gang med at udfylde den står der at man skal have dokumenterne klar. (Sikkerhedsstillelse, bolig osv.)
Jeg vil bare ikke have afslag pga manglende dokumentationer