Hvor er det frustrende
Hvor er det frustrende
Hvor er det bare frustrende....ringde til US idag, men sagen er stadig under behandling, så altså ingen afgørelse endnu..nu har det snart taget 5 måneder..US modtog bankgaranti 23/12/08...Suk suk..
Hej gulabese
Ja det er da pokkers irriterende. Det var den samme tid vi ventede til sidst var jeg saa ligeglad, saa jeg bare gerne ville vide om det vra ja eller nej, ville bare vide noget, saa jeg ringede hver evig eneste dag.
ja men hvis jeg ringer hver dag, så bliver de så sure..tit er jeg blevet så meget skældt ud fordi jeg ringede hver dag, så jeg bare brød fuldstændig sammen bagefter.. og næste gang jeg ringede, så rystede jeg så meget.. ja bare tanken om at jeg måske skulle være så "heldig" at få en af de sure i røret kunne hyle mig helt ud af den..
Ja har det sgu stadig sådan... kan bare ikke forstå at det kan tage så lang tid, når de har fået bankgarantien..
Ja har det sgu stadig sådan... kan bare ikke forstå at det kan tage så lang tid, når de har fået bankgarantien..
Hej gulabese
Hejsa.
Nej det er ogsaa for daarligt, de kan i det mindste snakke ordentligt og saa kan de altid brokke sig til sine kollegaer bagefter. Jeg havde ogsaa ondt i maven til sidst nogen gange..men samtidig blev jeg ogsaa saa ligeglad at jeg nok nogen gange var lige lovlig næsvis
Nej det er ogsaa for daarligt, de kan i det mindste snakke ordentligt og saa kan de altid brokke sig til sine kollegaer bagefter. Jeg havde ogsaa ondt i maven til sidst nogen gange..men samtidig blev jeg ogsaa saa ligeglad at jeg nok nogen gange var lige lovlig næsvis