jeg har en kæreste fra Filippinerne. Hun bor og arbejder i Qatar på 6 år. Vi har været på ferie sammen i Georgien og Armenien, jeg har også besøgt hende i Doha. Vi tager til Filippinerne i dec 2019 og planlægger at blive gift der. Efterfølgende tænker vi, at hun kommer på besøg her i DK hvorefter hun rejser tilbage til Qatar og passer hendes arbejde. Engang i jan/feb vil vi søge om ægteskabssamføring så vi kan have en fremtid sammen her i dk.
Er der noget i vores plan der forringer vores muligheder? Mht garanti skal jeg så have pengene kontant eller er det nok banken garantere at jeg er "god" for pengene? Har bil til en værdi a 150.000 kr som er betalt og bor i eget hus med en friværdi på ca 200.000 kr. Jeg har 2 børn med min danske ekskone og har fælles forældremyndighed.
Info om os.
Hun fra Filippinerne er 30 år, ingen børn har en bachelor fra universitet på filippinerne taler og skriver perfekt engelsk har arbejdet på kontor i Doha på 6 år og arbejder der endnu......
Mig, 44 år elektriker har 2 børn på 14 og 15 fra et tidligere ægteskab har fælles forældremyndighed. Har hus og styr på livet
Gode råd om vores muligheder modtages meget gerne