Hjælp vil har min forlovet her i dk
-
Hjælp vil har min forlovet her i dk
Hej alle
Hjælp jeg håber at der nogen her som kan svare/hjælp mig med mine spørgsmåle jeg skal lave familiesammenføring med min forlovet,
Hvad er Bedst ?
1. at tag der ned og gifts med ham og så søger om familiesammenføring derfra.
2. Invitere ham her på besøgs visum og så kan vi giftes her og søger familiesammenføring der efter.
PS. Vi er begge fra vest Afrika Togo, men jeg er danske statsborgere og har 3 særbørn under 18 år her i dk.
Hjælp jeg håber at der nogen her som kan svare/hjælp mig med mine spørgsmåle jeg skal lave familiesammenføring med min forlovet,
Hvad er Bedst ?
1. at tag der ned og gifts med ham og så søger om familiesammenføring derfra.
2. Invitere ham her på besøgs visum og så kan vi giftes her og søger familiesammenføring der efter.
PS. Vi er begge fra vest Afrika Togo, men jeg er danske statsborgere og har 3 særbørn under 18 år her i dk.
Re: Hjælp vil har min forlovet her i dk
2 vil være bedst vil jeg mene, men ikke sikkert at han kan få visum
Læs i gruppe 2 https://www.nyidanmark.dk/da/Du-vil-ans ... uristbesøg
Læs i gruppe 2 https://www.nyidanmark.dk/da/Du-vil-ans ... uristbesøg
det skal du/i selv afgøre, begge dele er en mulighed, og hvis Togo er et gruppe 2 land, burde besøgsvisum
absolut ikke være noget problem, du skal blot invitere + at kunne dokumentere at i ''kender hinanden''
og allerede har mødtes 1 eller flere gange
der fordele/ulemper ved begge fremgangsmåder
1 - kan vente i sit eget land, på afgørelse
2 - for procedult ophold i dk, men indtil opholdskort kommer, må man ikke arbejde
husk at civilstandsattest, fødselsattest skal legaliceres, og check om et giftermål i Togo,
overhovedet er gyldigt i dk
absolut ikke være noget problem, du skal blot invitere + at kunne dokumentere at i ''kender hinanden''
2 - for procedult ophold i dk, men indtil opholdskort kommer, må man ikke arbejde
husk at civilstandsattest, fødselsattest skal legaliceres, og check om et giftermål i Togo,
det skal du/i selv afgøre, begge dele er en mulighed, og hvis Togo er et gruppe 2 land, burde besøgsvisum
-
Hej gambler
Mange tak for svare
Hvad er giftermål?
Hvad skal han har med som dokumenter for ikke at får afslag på hans ansøgning på besøgs visum?
Forhånden tak for hjælpen
Mange tak for svare
Hvad er giftermål?
Hvad skal han har med som dokumenter for ikke at får afslag på hans ansøgning på besøgs visum?
Forhånden tak for hjælpen
giftermål = giftes
visum, jeg kan se det skal via den danske ambassade i Ghana, og de har (som næsten alle andre) udliciteret det til
VFS, men gå ind på
ghana.um.dk og læs, også de links
der ikke 2 steder der helt ens omkring krav, men de burde have en checkliste hos VFS, som man burde kunne få pr mail
et godt råd sæt dig/jer grundigt ind i tingene, det kan være meget uheldigt at lave uuups,er
og kan både have tidsmæssige og økonomiske konsekvenser, som er bedst at undgå
de nye regler omkring FS er jeg blank på
for at se hvad der cirka skal med til en visum ansøgning, så kan du se hvad VFS i bangkok kræver,
det burde være tæt på det samme, da thailand også er gruppe 2 land
link
http://vfsglobal-denmark.com/thailand/t ... .08.13.pdf
visum, jeg kan se det skal via den danske ambassade i Ghana, og de har (som næsten alle andre) udliciteret det til
VFS, men gå ind på
ghana.um.dk og læs, også de links
der ikke 2 steder der helt ens omkring krav, men de burde have en checkliste hos VFS, som man burde kunne få pr mail
et godt råd sæt dig/jer grundigt ind i tingene, det kan være meget uheldigt at lave uuups,er
og kan både have tidsmæssige og økonomiske konsekvenser, som er bedst at undgå
de nye regler omkring FS er jeg blank på
for at se hvad der cirka skal med til en visum ansøgning, så kan du se hvad VFS i bangkok kræver,
det burde være tæt på det samme, da thailand også er gruppe 2 land
link
http://vfsglobal-denmark.com/thailand/t ... .08.13.pdf
glemte måske en vigtig ting, der gælder FS
det jo et krav at man har besøgt DK, mindst 1 gang, før man kan få FS
glemte måske en vigtig ting, der gælder FS
-