Hej!
Vi skal senest have svar på ansøgning om fs efter dk regler på lørdag - så er der gået 10 mdr. Vi har ikke fået noget brev om at det skal være udsat. Jeg ringer derind i forgårs og får at vide det ikke er forsinket - hun kan ikke se at de ikke skal kunne nå det. Min kone ringer ind i dag og får at vide vi ikke får noget svar inden lørdag og at hun ikke kan opløse hvornår. Hvad gør vi nu... man har jo krav på et brev 1 mdr. før.. men ja,
mvh, F
ventetid overskredet
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: ventetid overskredet
De ti mdr. er en vejledende tidshorisont, og ikke et bindende løfte om at man får en afgørelse inden/så snart der er gået ti mdr. siden man afleverede.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Re: ventetid overskredet
Har I fået svar? Vi har ventet i næsten 11 måneder nu, stadig ingenting...flhp skrev: ↑19.04.2018 12:41:30Hej!
Vi skal senest have svar på ansøgning om fs efter dk regler på lørdag - så er der gået 10 mdr. Vi har ikke fået noget brev om at det skal være udsat. Jeg ringer derind i forgårs og får at vide det ikke er forsinket - hun kan ikke se at de ikke skal kunne nå det. Min kone ringer ind i dag og får at vide vi ikke får noget svar inden lørdag og at hun ikke kan opløse hvornår. Hvad gør vi nu... man har jo krav på et brev 1 mdr. før.. men ja,
mvh, F