Har i fået svar?
Re: Har i fået svar?
Vi søgte 5 juni. Den 5 april burde de 10 måneder være færdige. Hvor lang tid efter de 10 måneder var gået fik i besked om at de vil forlænge behandlingen? Og kontaktede du dem og gjorde dem opmærksomme på de 10 måneder er gået eller sendte de selv brev om forlængelse?
Jeg føler virkelig med dig. Man planlægger bare alt efter at ens ægtefælle nok er her inden de 10 måneder er gået, og så svarer de ikke.
Har i fået en begrundelse for, hvorfor de vil forlænge behandlingen ?
Jeg føler virkelig med dig. Man planlægger bare alt efter at ens ægtefælle nok er her inden de 10 måneder er gået, og så svarer de ikke.
På baggrund af, at der i længere tid har været et helt ekstraordinært stort antal ansøgninger om fs, er sagsbehandlingstiden for fs.sager desværre blevet forlænget.Mona1988 skrev: ↑21.03.2018 23:12:28Vi søgte 5 juni. Den 5 april burde de 10 måneder være færdige. Hvor lang tid efter de 10 måneder var gået fik i besked om at de vil forlænge behandlingen? Og kontaktede du dem og gjorde dem opmærksomme på de 10 måneder er gået eller sendte de selv brev om forlængelse?
det får du sikkert samme forklaring, du får!!!!
jeg har fået brev den 12.marts 2018
har du særbørn?
Vi har to fælles på 6 og 3.
Vi har to fælles børn på 6 og 3. Har du særbørn ?
jeg har 3, på 10, 12, 15 år... som har tidligere ægskabet...
Så er det måske grunden til at de trækker det ud i så lang tid. Men på den anden side kan i næsten være sikre på, at du får positivt svar når du har særbørn. Jeg håber at der snart sker noget
Det tror jeg også ... Men det er en slags straffe, når man har særbørn... så får du maksimal sagsbehandlingstider ud over ekstra...
Men på den anden side, der kræver ikke bankgaranti
Jeg håber at der snart sker for alle sammen!!!
Hej nej jeg fik ikke noget at vide om den var simpel eller ej. Vi fik 3 afslag 1 på turist. 1 på en fejl i papirne. 3. Lykkens gang
)
Det kommer hvist an på sagsbehandleren. Har fået at vide at alle sag er forskellige
Håber I snart ser jeres kær. Det er hårdt
Det kommer hvist an på sagsbehandleren. Har fået at vide at alle sag er forskellige
Håber I snart ser jeres kær. Det er hårdt
Jeg har et spørgsmål ang. minkones uddannelse;
Minkone er uddannede dyrlæge fra sit hjemland i 2016.
Vi har fået netop vurdering fra Uddannelsesministeret "The qualification is comparable in level to a Danish Bachelors Degree plus 1 year of a Danish Masters Degree in Veterinary(in Danish: en dansk bacheloruddannelse samt 1 år af en kandidatuddannelse i veterinærmedicin) i 12.marts 2018.
Vores sag er stadig kørende..
Hvis jeg sender det til udlændingestyrelsen, betyder det til noget positiv, eller omvendt
???
Minkone er uddannede dyrlæge fra sit hjemland i 2016.
Vi har fået netop vurdering fra Uddannelsesministeret "The qualification is comparable in level to a Danish Bachelors Degree plus 1 year of a Danish Masters Degree in Veterinary(in Danish: en dansk bacheloruddannelse samt 1 år af en kandidatuddannelse i veterinærmedicin) i 12.marts 2018.
Vores sag er stadig kørende..
Hvis jeg sender det til udlændingestyrelsen, betyder det til noget positiv, eller omvendt
Under lockouten, vil hele familiesammenføring's afd. Så Være lukket? Eller er der stadig en procentdel på arbejde?
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
@ iskandina: Veterinær er ikke på positivlisten, og selv hvis den uddannelse var, ville kravet være at man skulle have svarende til en dansk kandidatgrad + dansk autorisation.
Det vil derfor ikke gøre hverken fra eller til i forhold til familiesammenføring.
Vurderingen kan bruges til ansøgning om optagelse på kandidatuddannelsen + merit for formodentlig ét semester, muligvis dog - afhængigt af hvordan hendes uddannelse er skruet sammen i forhold til den danske - for to, således at hun vil kunne få en dansk kandidat på et halvt til et helt år. Med en dansk kandidat følger dansk autorisation.
Det vil derfor ikke gøre hverken fra eller til i forhold til familiesammenføring.
Vurderingen kan bruges til ansøgning om optagelse på kandidatuddannelsen + merit for formodentlig ét semester, muligvis dog - afhængigt af hvordan hendes uddannelse er skruet sammen i forhold til den danske - for to, således at hun vil kunne få en dansk kandidat på et halvt til et helt år. Med en dansk kandidat følger dansk autorisation.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Du kan se på side 10 i Moderniseringstyrelsens orientering om konflikten, hvilke funktioner der friholdes fra lockout.
https://modst.dk/media/18867/orienterin ... -ok-18.pdf
Hej i skønne mennesker,
Hvad er erfaringen mht. Når US har modtaget sikkerheden til de sender opholdstilladelse? Hvor lang tid går der ca.? Kan det virkelig tage 4 uger? Alt er jo ok på Dette stadie?
Hvad er erfaringen mht. Når US har modtaget sikkerheden til de sender opholdstilladelse? Hvor lang tid går der ca.? Kan det virkelig tage 4 uger? Alt er jo ok på Dette stadie?
Hej HisQueen
Har du fået brev om økonomisk sikkerhed? Eller har du ikke fået svar endnu?
Har du fået brev om økonomisk sikkerhed? Eller har du ikke fået svar endnu?
Som jeg husker det giver de sig selv en måned til at lave den sidste behandling af sagen, ved at fremdatere sikkerhedsstillelsen.
Hvornår er garantien gældende fra?