Mange tak.
Det har ikke en betydning, at jeg ikke har ændret mit efternavn til min mands efternavn vel?
Særlig sygesikring/forsikring
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: Særlig sygesikring/forsikring
Nej, du har jo en vielsesattest at fremvise som dokumentation for at I er gift.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Okay super. Det var nemlig i forbindelse med personbeviset jeg undrede mig - i feltet hvor der stod "namn som ogift ---" .
Men tænkte egentlig også at vielsesattesten i sig selv burde være nok. Mange tak.
Men tænkte egentlig også at vielsesattesten i sig selv burde være nok. Mange tak.
Nu stiller jeg lige et helt andet spørgsmål.
Men er der nogen som ved om der er specifikke regler ift at leje et værelse hos en som ejer en andelsbolig i Sverige og stadig bor der?
Nu har jeg lejet et værelse hos en i Hyllie, men har hørt at der er nogle regler for at leje et værelse i en andelsbolig i Danmark. Er der noget man skal være opmærksom på i Sverige og specielt i forhold til at det helst ikke skal skabe nogle problemer i min nuværende situation eftersom min mand snart skal søge gennem EU-reglerne?
Men er der nogen som ved om der er specifikke regler ift at leje et værelse hos en som ejer en andelsbolig i Sverige og stadig bor der?
Nu har jeg lejet et værelse hos en i Hyllie, men har hørt at der er nogle regler for at leje et værelse i en andelsbolig i Danmark. Er der noget man skal være opmærksom på i Sverige og specielt i forhold til at det helst ikke skal skabe nogle problemer i min nuværende situation eftersom min mand snart skal søge gennem EU-reglerne?
Der kræves ikke tilladelse af nogen for at være inneboende i Sverige.