Afslag på svensk personnummer!!!
Afslag på svensk personnummer!!!
Hej alle sammen
Jeg fik afslag på mit svensk personnummer
Sagsbehandleren mente ikke havde beviser for jeg bor i Sverige?!!!!
Jeg er så skuffet og fortabt
Nogen der har oplevet noget lignende og kan guide mig igennem her. Hvor lang tid tager processen nu så??
Jeg fik afslag på mit svensk personnummer
Sagsbehandleren mente ikke havde beviser for jeg bor i Sverige?!!!!
Jeg er så skuffet og fortabt
Nogen der har oplevet noget lignende og kan guide mig igennem her. Hvor lang tid tager processen nu så??
Re: Afslag på svensk personnummer!!!
Ja, så er det bare at starte forfra. Svært at sige noget, når du ikke forklarer omstændighederne
Altså hun sagde bare jeg ikke havde bevist jeg bor i Dubai. Selvom jeg sendte hende min arbejdskontrakt derfra og alt hvad hun bad om
Mit spg er så nu. Min mand opholder sig ulovligt i landet. Kan jeg få afslag på fs ansøgning hvis han opholder sig i ulovligt lang tid ??
Mit spg er så nu. Min mand opholder sig ulovligt i landet. Kan jeg få afslag på fs ansøgning hvis han opholder sig i ulovligt lang tid ??
Jeg forstår heller ikke, hvordan kan du arbejde i Dubai og bo i Sverige samtidig?
At din mand er ulovligt i Sverige, betyder intet i forhold til at søge opholdskort.
At din mand er ulovligt i Sverige, betyder intet i forhold til at søge opholdskort.
Hun manglede beviser for t jeg boede i Dubai. Altså før jeg flyttede. Jeg skulle havde sendt hende mit opholdstilladelse der. Det tænkt jeg ikke på for. jeg sendt alt andet, men mistede dette.
Skal jeg klage eller er det bedst at starte forfra?
Det vigtigste for mig er nu at det ikke til at påvirke min fs-sag at jeg skal vente mere på mit personnummer.
Skal jeg klage eller er det bedst at starte forfra?
Det vigtigste for mig er nu at det ikke til at påvirke min fs-sag at jeg skal vente mere på mit personnummer.
Selvfølgelig skal du bevise, at du har haft arbejds- og opholdstilladelse der. Burde fremgå af dit pas? Klag.
Det gør jeg så