Hjælp...svenske nationale regler

Her kan du skrive om/søge information om hvorledes du/I kan benytte EU-reglerne til at bo sammen i både Danmark og andre EU-lande, f.eks. Sverige, Norge eller Tyskland.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Lulu86

Hjælp...svenske nationale regler

Indlæg af Lulu86 » 12.11.2008 20:53:09

Jeg vil gerne have min mand op til sverige. Vi vil søge familiesammenføring via de nationale regler. Så vidt jeg ved hedder skemaet UT, FP, RD och FF, nr 114021. Men da min mand var oppe for at skulle hente den på ambassaden i hans land, sagde de at den ikke havde det navn mere.

Jeg vil høre om nogen kan hjælpe mig med, at svare på om nummeret på skemaet til familiesammenføring via de svenske nationale regler er ændret som de siger i ambasadden??? Eller om det er det samme :shock: :)

Også vil jeg høre om, når vi har søgt, om det så har nogen indflydelse på ansøgningens resultat, hvis jeg har taget lån i min bank (har bank i Dk Nordea).? (Jeg er på SU og studere)

hilsen den forvirrede

skaanebo

Indlæg af skaanebo » 12.11.2008 21:01:14

Der er forskellige numre på skemaet alt efter, om det er den svenske version eller den engelske version - men spørgsmålene er præcis de samme.

I øvrigt kan I jo selv udskrive blanketterne fra Migrationsverkets hjemmeside, så behøver I ikke at hente dem på ambassaden/konsulatet, men blot indlevere dem der.

Din økonomi er irrelevant, når I søger efter Sveriges nationale regler

Besvar