tyrkisk romance
tyrkisk romance
jeg mødte en tyrkisk fyr på en ferie. Han siger han gerne vil besøge mig og at jeg skal skrive en invitation for at han kan komme. Jeg har læst om den der invitation. Jeg stoler ikke helt på ham. Kan man ikke bare tage en almindelig uges ferie i Danmark når man er Tyrker?- Synes det er lidt hurtigt at skulle dokumentere og garantere alt muligt, bare for at se ham en uge og mærke efter hvordan jeg har det med ham.
-
matildeudenh
Nej, man kan ikke bare komme på ferie når man er tyrker. Hvis du vil have besøg af ham skal du igennem hele møllen med invitation, og du vil skulle stille en bankgaranti på ca. 57.000.
Hvis du ikke helt stoler på ham, så synes jeg du skal besøge ham igen, så du kan finde ud af hvad du vil. Det kan aldrig skade at tage endnu en ferie
Hvis du ikke helt stoler på ham, så synes jeg du skal besøge ham igen, så du kan finde ud af hvad du vil. Det kan aldrig skade at tage endnu en ferie
tusind tak for svar. Det er godt at kunne spørge nogen. Måske tager jeg tilbage på ferie.. men har lidt på fornemmelsen at der foregår en del hustling i det der hotelmiljø og har ikke lige lyst il at blive holdt for nar.
Tusind tak igen. kram Luna
matildeudenh skrev:Nej, man kan ikke bare komme på ferie når man er tyrker. Hvis du vil have besøg af ham skal du igennem hele møllen med invitation, og du vil skulle stille en bankgaranti på ca. 57.000.
tyrkisk ven på besøg
hej. ja du skal selvfølgelig være forsigtig,og hvis du har den der dårlige fornemmelse,skal du måske som foreslået tage derned flere gange.jeg har selv mødt min kæreste i tyrkiet under en ferie.nu ved jeg ikke hvor det er du har været men der er nogle turist byer der er værre end andre hvad angår hustling.udenfor turist sæsonen har mange ikke job og derfor er det en god tid for dem at rejse, for om sommeren holder de jo ikke fri.jeg forstår godt din bekymring,her er et par signaler:betalte du alt for ham medens du var i tyrkiet? har han bedt dig om at betale billetten? har han nævnt han gerne vil til udlandet og bo og arbejde? men så igen;husk at mange tyrkiske mænd der arbejder i turistbyerne ofte sender en stor del af deres løn hjem til familien og de derfor ofte ikke har ret meget til sig selv.
tak
Nej nej.. jeg betalte ikke noget for ham. Han betalte. Og han har sådan set ikke bedt mig om noget. Han siger han gerne vil have jeg kommer derned igen. Måske er han ikke som sådan en hustler... men bare ung og lidt meget "om sig" med kvinderne
Kan være jeg tager en ferie derned på et tidspunkt hvis det ikke køler af inden da
Mange tak for dit svar