Min mand har endelig fået visum. Jeg har lige booket en flybillet ved KLM, men jeg må åbenbart ikke betale med dankort, fordi jeg ikke er med på rejsen - men jeg har da aldrig oplevet, at de har tjekket mit dankort når jeg selv har rejst??
Nu har jeg så valgt bankoverførsel. Men det ser ud til, at det kun kan gøres via bank i min mands hjemland (fordi rejsen går derfra) Jeg er total på bar bund, hvordan skal jeg så betale???
"Heldigvis" bortfalder reservationen, hvis jeg ikke overfører.
Men det ændre jo ikke på, at jeg stadig skal have betalt billetten.
Akut råd søges! Flybillet!
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: Akut råd søges! Flybillet!
Det er formodentlig fordi et dankort ikke anses for at være et kreditkort.
Kontakt et fysisk kontor for KLM, der må være et i lufthavnen, eller kontakt et rejsebureau. Du kommer til at betale lidt mere, men det burde kunne løse problemet.
Kontakt et fysisk kontor for KLM, der må være et i lufthavnen, eller kontakt et rejsebureau. Du kommer til at betale lidt mere, men det burde kunne løse problemet.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Re: Akut råd søges! Flybillet!
Mange flyselskaber kræver, at den person, der betaler, selv er med på rejsen. Hvis ikke skal man udfylde en særlig blanket til flyselskabet for at bekræfte, at man er indforstået med at betale for andre personer. Dette skyldes risikoen for misbrug af kreditkort. Så det er bare at henvende sig til flyselskabet.