Dansk/tyrkisk klub
Dansk/tyrkisk klub
Hej
Jeg har efterhånden set, at der er en del, som er tyrkisk gift herinde. Derfor ville jeg høre, om der er interesse for at starte et dansk/tyrkisk netværk?
Jeg er selv tyrkisk gift, og fik min mand familiesammenført for lidt over 2 år siden. Vi venter nu vores første barn. Jeg er 29 og min mand er 34. Vi bor i København.
Synes i, det kunne være hyggeligt at mødes, så send mig en besked.
Mange hilsener
Sidse
Jeg har efterhånden set, at der er en del, som er tyrkisk gift herinde. Derfor ville jeg høre, om der er interesse for at starte et dansk/tyrkisk netværk?
Jeg er selv tyrkisk gift, og fik min mand familiesammenført for lidt over 2 år siden. Vi venter nu vores første barn. Jeg er 29 og min mand er 34. Vi bor i København.
Synes i, det kunne være hyggeligt at mødes, så send mig en besked.
Mange hilsener
Sidse
Medlem af ÆUGs bestyrelse
Lyder hyggeligt, selv om jeg ikke er tyrkisk gift ENDNU, men snart bliver det, kunne det være rart at danne et bagland for min mand sådan at han ikke føler sig heeelt alene når han kommer herop
DANSK/TYRKISK klub - DEN ER JEG MED PÅ
Tatiana
DANSK/TYRKISK klub - DEN ER JEG MED PÅ
Tatiana
The love we give away is the only love we get
Hayatı çok güzel, ama çok zor
Hayatı çok güzel, ama çok zor
Det er heller ikke det værste land at komme urndt i - de fleste steder jeg har været i Tyrkiet er fantastiske. selv storbyerne selv om de kan være lidt rodede i infrastrukturen.Delfinus skrev:Min mand kommer oprindeligt fra Ankara hvor han har boet det meste af sit liv, men han har også boet 3 år i Diyabakir da han var barn (pga. hans fars arbejde), familien bor nu ude ved Denizli og vi har boet sammen i Alanya... - Ja ja, man kommer vidt omkring
Troels
Keep smilin'!
Keep smilin'!
god ide
Hejsa.
Jeg synes det er en rigtig god ide. Min mand og jeg er bosat i alanya og har været det i lidt over 2 aar. Men vi kommer til dk engang imellem, det kunne være rart at mödes med jer alligevel selvom vi ikk bor permanent i dk. Hvis der er nogen hvis ægtefaller der er fra alanya kunne det ogsaa være hyggeligt at mödes hvis i kommer paa ferie hernede og maaske er her i lidt længere perioder af gangen.
Jeg synes det er en rigtig god ide. Min mand og jeg er bosat i alanya og har været det i lidt over 2 aar. Men vi kommer til dk engang imellem, det kunne være rart at mödes med jer alligevel selvom vi ikk bor permanent i dk. Hvis der er nogen hvis ægtefaller der er fra alanya kunne det ogsaa være hyggeligt at mödes hvis i kommer paa ferie hernede og maaske er her i lidt længere perioder af gangen.