Hej
Den danske ambassade i Nairobi har givet min kæreste afslag på visum med følgende begrundelse:
8: The information submitted regarding the justification for the purpose and conditions of the intended stay was not reliable
9:Your intention to leave the territory of the Member States before the expiry of the visa could not be ascertained.
Vi har selvfølgelig spekuleret som gale på hvad der kan være sket, og det bedste bud er at noget i interviewet med arbejsgiveren er gået galt, så det fejlagtigt er blevet oplyst at Winnie har sagt op. Det er ikke tilfældet. Hun skal bare arbejde i en anden afdeling fra januar.
Et andet bud kan være at jeg har opgivet vores relation til "Venner og familie". Vi har kun været sammen i Nairobi i 5 dage, men føler at basis for et forhold er der.
Mit spørgsmål er hvilke muligheder der er for at komme videre uden at skulle vente de 6 måneder. Jeg tænker på at lave en ny ansøgning (med nye data), men kan man det når sagen er appeleret, og kan jeg annulere appellen?
Det er ikke noget problem for mig at skulle tage et par ture der ned, men hvad kan jeg gøre der?