Inddraget opholdstilladelse

Her kan du skrive om/søge information om visum-reglerne, hvordan I søger om visum, dokumenter, gode råd m.v.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Belekmelek

Inddraget opholdstilladelse

Indlæg af Belekmelek » 17.09.2016 08:02:34

Kære Ægteskab uden grænser.
Jeg har været kæreste med en mand i godt 1,5år nu, som kommer fra et ikke-EUland - Tyrkiet. Han har været i Danmark nogle år på baggrund af et ægteskab, som han er separeret fra og siden skilt. Ingen børn, og han er pt studerende. Han har nu fået inddraget sin opholdstilladelse. Vi er ikke gift, og kan ikke nå det inden han skal være ude af landet. Vi har egentlig taget det stille og roligt, og har hele tiden tænkt, at han så kan komme igen på turistvisum, og vi så kan blive gift og søge FS. Men nu er jeg kommet i tvivl og frygter at han ikke må komme ind i europa igen, fordi han tidligere har været gift og skilt. Jeg har googlet og googlet, men kan ikke rigtig finde nogle regler, der siger noget om det "at blive inviteret igen". Hvilke muligheder har vi? Og hvis han får afslag på turistvisum, så vi ikke kan blive gift i dk, kan vi så tage til Sverige? På forhånd tak for jeres svar :)

closed1

Re: Inddraget opholdstilladelse

Indlæg af closed1 » 17.09.2016 09:20:02

Hvis han overholder udrejse datoen , er der ikke noget problem i at søge og få visum igen.
Han har jo ikke gjort noget ulovligt .

Besvar