Så mange tak for hjælpen allesammen - betalte 6000 kroner (føj, det gjorde ondt) og afleverede ny ansøgning i dag. Så nu må jeg og min familie blive og jeg er kisteglad.
Overskredet frist for danskprøve
Re: Overskredet frist for danskprøve
I har sg ret. Snakkede med både frivillignet.dk (ingen kø og 11 rådgivere til rådighed wtf?), og US Borgerservice, ialt 10-20 personer har været inde over, for det var åbenbart ikke så ligetil at svare på. Men som det er blevet nævnt, så er hun i DK lovligt, og så må man godt søge familiesammenføring igen. I udvisningsbrevet tilbage i 2015 stod der godt nok, at hvis man ikke søgte forfra inden en måned, så ville de afvise ansøgningen - men det var så dengang der var en udrejsedato, men fordi vi klagede er den dato bortfaldet.
Så mange tak for hjælpen allesammen - betalte 6000 kroner (føj, det gjorde ondt) og afleverede ny ansøgning i dag. Så nu må jeg og min familie blive og jeg er kisteglad.