Hej
Jeg skal lige have hjælp til min sag.
Jeg har fm min mand og han har lige fået forlængelse ca. 2 år.
Vi har lige fået en datter d. 28.07.16.
Vi ville gerne gå fra hinanden.( en skilsmisse )
Jeg ville høre hvad der sker med hans forlængelse og hvilken muligheder han har med vores datter ?
Annullere fm
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: Annullere fm
Hvis I har tænkt jer at samarbejde om jeres fælles barn, og den af jer som ikke har barnet boende har 'mindst normalsamvær' - med et helt lille barn typisk nogle timer et par gange om ugen - vil han formodentlig kunne bevare opholdsret af hensyn til barnets retil at have kontakt med begge sine forældre.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Ok
Tal for svaret
Men hvis vi ikke sammearbejder sammen, og han ikke længere har en adresse eller et sted at bo.
Hvordan vurdere udlægningeservice sagen, hvad kigget de på?
Tal for svaret
Men hvis vi ikke sammearbejder sammen, og han ikke længere har en adresse eller et sted at bo.
Hvordan vurdere udlægningeservice sagen, hvad kigget de på?
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Hvis han ikke skal have samvær med barnet - hvilket det jo ikke er dig, men myndighederne, som bestemmer - og ikke har noget sted at bo, så vil han på et eller andet tidspunkt miste sin opholdstilladelse, når den ikke er permanent.
Som skrevet er det, om han skal have samvær med sit barn, ikke noget du bestemmer alene. Barnet har krav på at kunne være sammen med begge sine forældre, og I har pt. fælles forældremyndighed.
Som skrevet er det, om han skal have samvær med sit barn, ikke noget du bestemmer alene. Barnet har krav på at kunne være sammen med begge sine forældre, og I har pt. fælles forældremyndighed.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG