Hej Samara,
Det var da så lidt. Jeg læste dit indlæg og kunne simpelhen ikke være det overhørigt
Ja det er smadder hårdt og man håber hele tiden på om det dog ikke snart må få en ende sådan man kan komme videre.
Her i hjemmet har vi ønsket 2 materielle ting MEGET MEGET MEGET længe, nemlig at få samlet penge sammen sådan Mr Jones efter snart 3 år ikke have set sin familie endelig kunne komme hjem på besøg og en opvaskemaskine

Det er frustrende når det så er sådan at man ikke engang har penge til at spare op

Jeg har flere gange prøvet om jeg dog ikke bare kunne spare 20 kr op om ugen, det virker jo som en ubetydelig sum... det har ikke kunnet lade sig gøre, vores økonomi er simpelhen for stram til at undvære selv så ubetydelig lille en sum
Jeg håber virkelig for jer at manden i US talte sandt sådan I endelig får en afgørelse og jeres papirer. Alt andet manglede virkelig bare.
Jeg beklager det lige har taget mig nogen dage at vende tilbage og svare på dit indlæg. Mine forældre er på besøg hvilket bare er rigtig hyggeligt, men så bliver pc-tiden nedprioriteret meget kraftigt *hehe*
Rigtig god weekend til dig og dine kære...
Held og lykke med det hele.
Knus,
Mrs Jones
Samara skrev:Tusind tak for dine varme ord - Det varmede virkeligt dybt inde i mit hjerte. Og ja det er rigtigt at vores forhold er blevet styrket, men det er alligevel hårdt at holde hovedet koldt når man bare skal vende hver evige eneste krone og øre
Jeg ringede og rykkede igen idag - og efter en lang samtale og en masse brok fra mig så lovede vores sagsbehandler at han nok skulle kigge på sagen her og nu inde han gik videre til de næste
Jeg krydser fingre for at han holder det han har lovet os