Vi gav i sin tid skatteverket papirer på at faderen er død.
Nu skriver familjeretten til os at der ikke er registreret nogen fader i skatteverket og derfor er moderen nød til at møde op. Vi har dødsattest og kvittering fra sygehus på ligklæder.
De er kopier. Familien kunne ikke give os den eneste original de havde. Er min kone i fare for at blive udvist?
Når faren er død
Re: Når faren er død
Er det korrekt forstået, at du har fået din ægtefælle til Sverige og hun har et barn, hvis far er død?vupti skrev:Vi gav i sin tid skatteverket papirer på at faderen er død.
Nu skriver familjeretten til os at der ikke er registreret nogen fader i skatteverket og derfor er moderen nød til at møde op. Vi har dødsattest og kvittering fra sygehus på ligklæder.
De er kopier. Familien kunne ikke give os den eneste original de havde. Er min kone i fare for at blive udvist?
I så fald er jeg/vi i gang med helt samme sag i Sverige. Skriv evt. en PB til mig, hvis du vil have flere oplysninger.
Men bare rolig, der er ingen udvisning.
Vi har været der og hun sagde til os at de sandsynligvis lukker sagen uden at sende den til retten. Hvor var det nemt.
Vores blev lukket i denne uge. Dejligt.vupti skrev:Vi har været der og hun sagde til os at de sandsynligvis lukker sagen uden at sende den til retten. Hvor var det nemt.
Håber, I får lukket jeres snart.