Okay så har ambassaden godkendt at min mand søger i den dominikanske republik i stedet for haiti hvor han er statsborger, og han har så fået alle papierne idag, bl.a. en fuldmagt som han så skal udfylde så den bliver givet til mig
Så nu kan jeg simpelthen ikke forstå hvad jeg skal bruge en fuldmagt til
det skal lige siges at vi er forlovede og søger under de svenske national regler
Fuldmagt'?
Fuldmagt'?
En rejse på tusind mil begynder med et enkelt skridt
Ja tror det er sådan noget kiggede lige på den igen det er sådan noget og så at vist også noget der giver mig adgang til at spørge ind til sagen eller et eller andet... Det sjovt at de ligesom ser det som hans sag og ikke vores sag...
nå men det har nok noget at gøre med sagsafgørelsen, for hvor han bor han de kun et konsulat så når han for OT til sverige vil han få et schenge udleveret af den spanske ambassade til at indrejse i sverige hvor de så lave OT til ham meget pudsigt, men det måske normalt?
nå men det har nok noget at gøre med sagsafgørelsen, for hvor han bor han de kun et konsulat så når han for OT til sverige vil han få et schenge udleveret af den spanske ambassade til at indrejse i sverige hvor de så lave OT til ham meget pudsigt, men det måske normalt?
-
fundiver199
ahh nu har jeg fået en kopi af dokumentet og der står følgende
In connection with my application for a residency permit in Sweden, my representative is authorized:
To have access to all relevant documents in the case
To receive a notification from Swedish Migration Board regarding the decision on my application
To appeal against rejection of my application by the Migration Board
To plead my cause in general in this case
så giver det jo bedre mening
In connection with my application for a residency permit in Sweden, my representative is authorized:
To have access to all relevant documents in the case
To receive a notification from Swedish Migration Board regarding the decision on my application
To appeal against rejection of my application by the Migration Board
To plead my cause in general in this case
så giver det jo bedre mening