Fuldmagt'?

Her kan du skrive om/søge information om hvorledes du/I kan benytte EU-reglerne til at bo sammen i både Danmark og andre EU-lande, f.eks. Sverige, Norge eller Tyskland.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
Solsikke
Geografisk sted: Malmö

Fuldmagt'?

Indlæg af Solsikke » 05.02.2009 18:00:58

Okay så har ambassaden godkendt at min mand søger i den dominikanske republik i stedet for haiti hvor han er statsborger, og han har så fået alle papierne idag, bl.a. en fuldmagt som han så skal udfylde så den bliver givet til mig

Så nu kan jeg simpelthen ikke forstå hvad jeg skal bruge en fuldmagt til

det skal lige siges at vi er forlovede og søger under de svenske national regler
En rejse på tusind mil begynder med et enkelt skridt

skaanebo

Indlæg af skaanebo » 05.02.2009 18:36:18

Det er velsagtens en fuldmagt, der giver dig ret til at agere på hans vegne i Sverige i forhold til Migrationsverket, og hvor svaret på ansøgningen så også sendes til dig?

Solsikke

Indlæg af Solsikke » 08.02.2009 10:10:04

Ja tror det er sådan noget kiggede lige på den igen det er sådan noget og så at vist også noget der giver mig adgang til at spørge ind til sagen eller et eller andet... Det sjovt at de ligesom ser det som hans sag og ikke vores sag...

nå men det har nok noget at gøre med sagsafgørelsen, for hvor han bor han de kun et konsulat så når han for OT til sverige vil han få et schenge udleveret af den spanske ambassade til at indrejse i sverige hvor de så lave OT til ham meget pudsigt, men det måske normalt?

fundiver199

Indlæg af fundiver199 » 08.02.2009 11:05:56

Ja det er lidt pudsigt, at han skal underskrive en fuldmagt, for at du kan få indblik i sagen, når det er FS, I søger om. Man kunne bedre forstå det, hvis han søgte om et turistvisum til Sverige, hvor man jo i højere grad kunne sige, at det var "hans" sag.

Solsikke

Indlæg af Solsikke » 09.02.2009 16:16:00

ahh nu har jeg fået en kopi af dokumentet og der står følgende

In connection with my application for a residency permit in Sweden, my representative is authorized:

 To have access to all relevant documents in the case
 To receive a notification from Swedish Migration Board regarding the decision on my application
 To appeal against rejection of my application by the Migration Board
 To plead my cause in general in this case

så giver det jo bedre mening

Besvar