Hej Forum
Jeg er helt ny herinde og undskylder hvis indlæget er skrevet det forkerte sted.
jeg bor i SE men arbejder i DK, jeg vil gerne flytte tilbage til Danmark og jeg vil gøre brug af EU -reglen.
Jeg er igang med at udfylde ansøgningen, og et sted skal man skrive noget med om man har været studerende, eller om man har drevet virksomhed i sverige eller bare arbejdet i sverige, her kan man også vælge "person med tilstrækkelige midler" jeg tror jeg skal vælge den, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal skrive på understregen, se spørgsmålet herunder:
# Person with sufficient income or means (self supporting); how did you support yourself?_______.
jeg sætter hak i denne boks, som person med tilstækkelige midler, men hvad skal der stå på understregen?
Kan man skrive : from working in denmark
Jeg vil bare være sikkert på at jeg ikke skriver noget forkert.
Tak for hjælpen
Infamous
Hjælp til ansøgningsskema
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Re: Hjælp til ansøgningsskema
Hvis du vil tilbage til DK, så ville jeg i dit sted bruge det danske ansøgningsskema
- men skriv blot at du har arbejdet i DK og vedlæg ansættelseskontrakt og/eller lønsedler.
Husk endelig beviser for din pendling.
- men skriv blot at du har arbejdet i DK og vedlæg ansættelseskontrakt og/eller lønsedler.
Husk endelig beviser for din pendling.
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG
Ja det tror jeg også jeg vil gøre..
Tak for svaret ..
Infamous
Tak for svaret ..
Infamous
-
mh1
- Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
- Kontakt:
Hov - husk at KUN vedlægge kopier, hvis det er noget, hvis original du kan få brug for senere. Ting kan komme for skade at forsvinde, når de kommer til at ligge i sagsbunker ...
mh
Rådgiver for ÆUG
Rådgiver for ÆUG