forvirret

Her kan du skrive om/søge information om få din ægtefælle / partner sammenført til Danmark efter de almindelige danske regler.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
ghommy
Indlæg: 47
Tilmeldt: 25.09.2007 15:24:55

forvirret

Indlæg af ghommy » 03.01.2008 18:11:25

Der står i ansøgnings skemaet at man skal vedlægge dokumentation for forældremyndighed,men jeg har ikke forældremyndighed,kun samværsret(håber at slippe for bankgarantien)skal jeg så have en udtalelse fra hans mor om at jeg ser ham.....

Er det helt sikkert at man kan slippe for den garanti,bare jeg har min søn...???

Morten & Natalia
Indlæg: 6
Tilmeldt: 16.06.2007 09:22:17

Indlæg af Morten & Natalia » 03.01.2008 20:39:58

Jeg er ret sikker på at du slipper for garantien, hvis du har normalt samvær med dit barn. I vores tilfælde er det min eks der har den fulde forældremyndighed og jeg har så en afgørelse fra statsamtet hvor der er oplyst om mit samvær. Det sendte jeg bare med og så var det fint. Derefter sender US så et skema til din eks, som skal forklare om dit samvær med dit barn. Det skal jo bare udfyldes af hende efter bedste viden. Så er den i vinkel.
Mvh
Natalia & Morten

Besvar