Der står i ansøgnings skemaet at man skal vedlægge dokumentation for forældremyndighed,men jeg har ikke forældremyndighed,kun samværsret(håber at slippe for bankgarantien)skal jeg så have en udtalelse fra hans mor om at jeg ser ham.....
Er det helt sikkert at man kan slippe for den garanti,bare jeg har min søn...???
forvirret
-
Morten & Natalia
- Indlæg: 6
- Tilmeldt: 16.06.2007 09:22:17
Jeg er ret sikker på at du slipper for garantien, hvis du har normalt samvær med dit barn. I vores tilfælde er det min eks der har den fulde forældremyndighed og jeg har så en afgørelse fra statsamtet hvor der er oplyst om mit samvær. Det sendte jeg bare med og så var det fint. Derefter sender US så et skema til din eks, som skal forklare om dit samvær med dit barn. Det skal jo bare udfyldes af hende efter bedste viden. Så er den i vinkel.
Mvh
Natalia & Morten
Natalia & Morten