men det er noget jeg også tror at de firkanter du taler om har noget med din sags forløb at gøre
nogen der ved noget om det ????????
De vil vel have dine grunde til at du ikke KAN flytte til Irak og bo der med din mand.naza skrev:Så har jeg fået et nyt brev fra us
de ber mig om at skrive hvorfor jeg ikke kan vende tilbage til Irak...
Det forstår jeg ikke, da jeg sammen med ansøgningen har skrevet at jeg er
kvorteflygtning
boet i DK mange år
har mange søskende i Dk + forældre
har uddannelse og skal videre uddannes
har ingen familie i Irak udover min mand
Jeg er kurder fra den del der ligger i IRAN og der må jeg ikke rejse til eller bo i da vi er forfulgt
jeg ved ikke hvad mere jeg skal fortælle dem. alt det jeg nævnte er skrevet ned da jeg sendte min ansøning afsted.
damen sagde idag fra us, at det kan også være positivt at skrive sådan en udtalelse.
sådan ser jeg ikke på det
det er asyl kontoret der ber om det
er der nogen der har erfaring med dette ?
Ting kan have ændret sig meget siden du flygtede, der gør at du ikke er forhindret i at bo et sted i landet. Jeg ved det ikke. Du kender detaljerne om din asylsag og situationen i Irak bedre end jeg gør.kvorteflygtning
Det er jo ikke rigtig en grund til at du ikke KAN bo i Irak.Det er en grund til at du ikke VIL bo i Irak.boet i DK mange år
Det er jo ikke rigtig en grund til at du ikke KAN bo i Irak. Det er en grund til at du ikke VIL bo i Irakhar mange søskende i Dk + forældre
Der er da heller ikke rigtig en grund til at du ikke KAN bo i Irak.har uddannelse og skal videre uddannes
Så du har familie i Irak, men derudover er det heller ikke nogen grund til at du ikke KAN bo i Irak. Det er en grund til at du ikke VIL bo i Irakhar ingen familie i Irak udover min mand
Kan man som kurder bo andre steder i Irak uden at blive forfulgt? At du ikke kan flytte til den samme by er jo ikke det samme som at du ikke kan bo i landet.Jeg er kurder fra den del der ligger i IRAN og der må jeg ikke rejse til eller bo i da vi er forfulgt