Hvad kikker de på ved mig som herboende Dansker, når jeg skal gifte og familiesammenføres mig med en Asiater?
Er der nogle ting som jeg ikke har måtte gjort? Jeg har intet strafbart gjort, eller jo, jeg har været gift før med to udlændinge. Reglerne er jo sådan skruet sammen, at man ikke har samme muligheder for at granske hinanden på samme måde som med en herboende kæreste. Så via dette regelsæt er det indbygget en større chance for at ægteskabet senere ikke vil holde. Jeg håber ikke at de bliver paranoide af at jeg to gange før har været gift med udlændinge. Er der et specifikt regelsæt for krav om min fortid med andre samlevere? Jeg ved godt at det kunne tyde på proforma. Men de kan vel undersøge den slags, inden de evt. ville dømme mig skyldig for det? Det er nemlig ikke proforma overhovedet. Faktisk sidder jeg med gæld fra sidste ægteskab. Så det ville være en ret dårlig proforma deal for mig, hvis det da var det.
Jeg er bange for, at de vil ødelægge det mellem os
Altså har min vielseshistorik nogen negativ indvirkning på min nuværende situation? Er der paragraf der beskriver et loft for hvor mange gange jeg må familiesammenføres med en udlænding?