Min kone er som så mange andre kommet ind under de nye regler vedr. permanent opholdstilladelse.
Vi har for 2 mdr. siden ingivet hendes ansøgning da hun opfyldte samtlige krav, men nu er vi kommet i den situation at der igen igen er kommet neskæringer på hendes job og hun er en af de uheldige der røg ud denne gang
En RET træls situation at havne i.......Hvad kan vi gøre ??
Jeg har henvendt mig til firmaet og forklaret dem situationen, men den fabrikschef kunne på ingen måde være menneskelig, han forklarede at han var nødt til at køre en hård linie ang. fyringer så der var ikke noget at gøre, fyringen stod ved magt.
Som skrevet indgav vi ansøgningen for 2 mdr. siden og hun har efter at ha været ansat i firmaet 4½ år. 2 mdr. opsigelse og har stadig 14 dages ferie tilgode så hvis det holder stik hvad udlændinge servise siger at de har en behandlingstid på 6 mdr. så mangler hun 1½ mdr. med beskæftigelse, hvis man ikke kan omgå at man skal være i arbejde i mens ansøgningen behandles.
Så igen HJÆLP HJÆLP.........hvad gør vi???
Ja find et andet arbejde er jo en mulighed, men som det ser ud lige nu er det ret umuligt
På forhånd tak
Mvh. cath