ægteskab i colombia / attest vedr formue eller ejendom

Her kan du skrive om/søge information om ægteskab og vielse i DK og udlandet.

Redaktører: ZB, AUG Board

Besvar
zachis

ægteskab i colombia / attest vedr formue eller ejendom

Indlæg af zachis » 24.12.2011 09:38:19

Hej Hej

Jeg er ved at planlægge at blive gift i colombia til næste år.Troede at vi var ved at have styr på papirerne,men et lille "problem er dukket op..
Da jeg har mindreårige børn fra mit tidligere ægteskab kræver myndighederne i colombia (notarius publicus da vi ønsker at blive gift civilt) en opgørelse over mine formueforhold eller ejendom.

Jeg har prøvet at finde noget om det på nettet,men er ikke blevet ret meget klogere på hvordan man kan gøre dette i dk.

håber der en "derude" som kan hjælpe :-)

På forhånd tak

closed1

Re: ægteskab i colombia / attest vedr formue eller ejendom

Indlæg af closed1 » 24.12.2011 09:50:47

Hejsa , jeg ved ikke en disse om det . Men hvis det var mig ville jeg blive gift et andet sted , så der ikke er en anden stat der skal vide eller snage i hvad jeg har eller ikke har af midler.

rigtig glædelig jul

mh1
Geografisk sted: Istanbul, Tyrkiet/Tyskland
Kontakt:

Re: ægteskab i colombia / attest vedr formue eller ejendom

Indlæg af mh1 » 25.12.2011 09:40:30

@ closed1, det er næppe for at 'snage', men af den simple grund at international arveret er en uhyre kompliceret sag, at Colombia vil vide, hvad man aktuelt har af formue, som skal fordeles mellem diverse arvinger her og hist.

@ zachis, hvis du har fast ejendom, da verificeret kopi af skøde, opsparinger vises ved kontoudtog, begge dele legaliseres og oversættes.
mh
Rådgiver for ÆUG

Besvar