FS for tyrkiskstatsborger
FS for tyrkiskstatsborger
Er det muligt, at få FS i Danmark for tyrkiskestatsborger under 24?
-
fundiver199
Re: FS for tyrkiskstatsborger
Nej kun hvis nogen af betingelserne for dispensation er opfyldt f.eks. særbørn. Læs "jeg vil.... familiesammenføres".
Der er p.t. ingen særregler for tyrkiske statsborgere, andet end at familiemedlemmer til herboende økonomisk aktive tyrkiske statsborgere ikke skal betale ansøgningsgebyr og ikke skal bestå indvandringsprøven.
Der er p.t. ingen særregler for tyrkiske statsborgere, andet end at familiemedlemmer til herboende økonomisk aktive tyrkiske statsborgere ikke skal betale ansøgningsgebyr og ikke skal bestå indvandringsprøven.
HVIS jeg så fik et barm med ham efter brylluppet, ville det gøre det hele lettere ?
-
fundiver199
Nej det tages der ikke hensyn til.
Fundiver.. Hvad mener du med ansøgningsgebyret.. Min mand har tyrkisk pas jeg har dansk. Skal min mand betale indvandringsprøven og indvandringsprøven?
Det skal forstås sådan, at hvis en tyrker, der bor og arbejder i Danmark, ønsker at få en udenlandsk ægtefælle til Danmark, så skal der ikke betales ansøgningsgebyr.
Men eftersom du er dansk, så er det ikke aktuelt for jer, og I slipper derfor ikke for at hoste op med pengene.
Men eftersom du er dansk, så er det ikke aktuelt for jer, og I slipper derfor ikke for at hoste op med pengene.